Gå til innhold

bensin priser

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Øøø, jeg håper den uttalelsen var ironisk ment!?

Jeg håper ingen her på forumet har så snevert politisk syn at de velger parti pga. bensinprisen?? jerkoff

Men hvis det er annet på Frp sitt program som fenger, f.eks. rasisme eller nedbygging av velferdsstaten så er du tilgitt.

Hade hellothere

vet ikke jeg..blir ræva uansett hvem som vinner valget..

med 12,63 for 95blyfri i fredrikstad i dag...så ja... ja dere leste 12,63..

angra som en hund at jeg fylla der, for når jeg kom til halden var det 11,67 :hammer

og i går når jeg dro på jobb var det 10,52 i halden...ergo jeg skulle fyllt igår :hammer

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på dagsrevyen at dem frykter at bensin prisen stiger til 20 kr literen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fordi det var så usikkert i USA!

Nå går jeg Virkelig til innkjøp av diselmotor :fire:

Fargadisel for Life cheers

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på dagsrevyen at dem frykter at bensin prisen stiger til 20 kr literen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fordi det var så usikkert i USA!

Nå går jeg Virkelig til innkjøp av diselmotor :fire:

Fargadisel for Life cheers

-Har ikke hatt tid til å se på nyheter på *hvem vet hvor lenge* og jeg tenkte i dag at... F*** de JÆV*A bensinprisene, -kommer vel snart opp i 20kr litern skal det fortsette, og jaggu var det ikke en liten AlpejoHn som sa det og ja, hehehe :D

Lenge leve D6'n og avgiftfri diesel !! Knakler og går!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Har ikke hatt tid til å se på nyheter på *hvem vet hvor lenge* og jeg tenkte i dag at... F*** de JÆV*A bensinprisene, -kommer vel snart opp i 20kr litern skal det fortsette, og jaggu var det ikke en liten AlpejoHn som sa det og ja, hehehe :D

Lenge leve D6'n og avgiftfri diesel !! Knakler og går!

Når jeg får lønn, blir det tikk takk under huven :D

Men får se om det blir noe av ;)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ville tilstander nå. Jeg hadde ikke hatt noe som helst imot lavere bensinavgifter, men det er andre avgifter jeg først vil ha bort. F.eks den idiotiske omregistreringsavgiften. Ellers bør nye biler bli MYE billigere. Går bensinprisene ennå mer nå blir det jo sikkert mye kriminalitet i forbindelse med dette. Folk som kjører avgiftsfritt, bensintyverier osv. Det må da i så fall være mye bedre å holde avgiftene nede. Jeg var i USA i tre uker i sommer(kjørte fra NYC til California) og den dyreste bensinen vi fant der var 4kr/literen, hehe.

68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE**

x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøø, jeg håper den uttalelsen var ironisk ment!?

Jeg håper ingen her på forumet har så snevert politisk syn at de velger parti pga. bensinprisen?? jerkoff

Men hvis det er annet på Frp sitt program som fenger, f.eks. rasisme eller nedbygging av velferdsstaten så er du tilgitt.

Hade hellothere

Hehe, ja, det var et snev av ironi i uttalelsen min ja :)

Som jeg sa, det vil gjøre vindt i sjela om man gjøre det bare pga bensinprisene :)

12,31 kr på esso ved ullevål stadion nå forrestn :hvaskjera

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokk priser i Drammen 12,78 for billigste bensin (95).

Gikk fra 10,79 til 12,78 på under 24timer. SYKT.

Lurer på når bensina rullar over 15,-

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10,40 på Hydro Texaco i Holum idag, 10 - 15 km nord for Mandal.. Var til Kristiansand også idag og det billigste der var 11,68. Lønner seg å fylle på landet ja.

billigere på landet du liksom... 12.62 på Otta idag...

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mye av den kraftige veksten skyldes flom katastrofen i USA, New Orliens (mener det er sånn det staves). Driver med en del olje der borte. Når de ikke lenger får hentet opp olje vil prisen øke.

Min teori.

MVH

Marius

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mye av den kraftige veksten skyldes flom katastrofen i USA, New Orliens (mener det er sånn det staves). Driver med en del olje der borte. Når de ikke lenger får hentet opp olje vil prisen øke.

Min teori.

MVH

Marius

Jau, hørte dette på radioen idag, så teorien din stemmer nok ;)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider