TMB Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Så for en stund tilbake siden en flott tegning av en motorsykkel, så jeg bestemte meg for å prøve meg på noe slikt. Og da lagde jeg så klart en Opel.. hehe... Ascona'n min slik jeg vil ha den.. er kun en WIP så det kryr av småfeil. Men vil gjerne ha litt tilbakemelding... hehe Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Veldig bra den der. Synd det blir så hakkete. Ascona B er bilen. :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 blei nice den... :DOpel:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Veldig bra den der. Synd det blir så hakkete. Ascona B er bilen. :) Veit det. prøvde å smoode den ut litt. men da ble alt så dårlig. Skal forsøke å lære meg litt mere, så kanskje om en liten stud så har dere bilen her igjen, og da fin som f.... hehe Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg