Gå til innhold

Fin 240... Er den vært penga?

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han skriver ikke at han har 480nm, han skriver at trykkplaten duger for 480nm.

vet ikke hva han har jeg, kanskje 200hk og 300-320nm?

0.9 i ladetrykk er vel ikke all verden?

ellers, er jeg ikke enig i at førersetet hans er strøkent.

men for all del, bilen ser grei ut.

vet ikke om jeg ville gitt 75.000kr for den..

om du gir 70, gi heller 5 ekstra for felgene også

compomotive felgne koster litt peng!

han har nok brukt sikkert 70k på bilen selv, men jeg vet ikke om det vil si den er verdt såpass.

jeg tror den egentlig burde gått for kanskje 50 lapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen går i mitt distrikt.. Meget pen bil å se på både utvendig og innvendig.

Har brukt noen år på å få den istand, og lagt en god del arbeid i den. Alt er for seg gjort for eieren er flink og kan det han driver med.

Motoren er vel akkurat byttet tror jeg pga av motor ras. ( hadde glemt å koble om en formotstand eller noe på motoren).

Men jeg er enig, 75 000 kr er alt for mye.. Kan ikke regne med å få igjen så mye av det en har lagt i selv..

Spørs jo hvor ivrig folk er på å kjøpe da. ;)

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

j hadde ikke gitt no mer en 60 lapper ihvertfall... 75 K for en 86 mod er jo mye, men som det står i annonsen så er den veldig mye påkosta med tanke på utstyr, tilbehør og motor... men nå er det slik med bil, at man får jo sjelden eller aldri igjen det man koster på bilen sin...! :bump

men kan garantere at noen gir 70-75 K for den, det er helt sikker på at noen gjør...! så tror ikke det er noe problem for at den blir solgt for rundt 70 lapper, ikke sikkert noen her inne gir det, men noen gjør det, det er bombe-sikkert! :hammer

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75k er litt mye for en 86mod ja.bilen virker sinsyk pen da.men gammal bil,kan aldri tenke meg jeg får den får 50-55k.er vel kanskje bedre å bygge egen bil.kommer langt for 75k på en 240.Jeg ser det er ikke så mange som har motor fra 960.hva er grund. dyre? vansklig å få godkjent eller?sinsykt pent look på den motor`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75k er litt mye for en 86mod ja.bilen virker sinsyk pen da.men gammal bil,kan aldri tenke meg jeg får den får 50-55k.er vel kanskje bedre å bygge egen bil.kommer langt for 75k på en 240.Jeg ser det er ikke så mange som har motor fra 960.hva er grund. dyre? vansklig å få godkjent eller?sinsykt pent look på den motor`n.

Raskt oppsatt budsjett.

Bil:10-20K

Motor: 10-20K

Lakk: 10-20K

Understell: 3-4K

Div i motorrom: 5-10K

Bakaksling, girkasse og clutch: 5-10K

Felger og dekk: 10K

Diverse: 10K

++++

Pluss MANGE arbeidstimer. Blir fort dyrt før du kan :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raskt oppsatt budsjett.

Bil:10-20K

Motor: 10-20K

Lakk: 10-20K

Understell: 3-4K

Div i motorrom: 5-10K

Bakaksling, girkasse og clutch: 5-10K

Felger og dekk: 10K

Diverse: 10K

++++

Pluss MANGE arbeidstimer. Blir fort dyrt før du kan :driving

men man kan ikke forlange og få igjen det samma for bilen selv om man har aldri så mye på kosta den det!

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men man kan ikke forlange og få igjen det samma for bilen selv om man har aldri så mye på kosta den det!

Helt riktig, og en annen ting. Jeg vet det er mange som skal selge turbobiler som skryter i annonsen av at det er så så mye hester i den... Detta kan jo bare være bullshit -skulle jeg kjøpt en slik bil eller bilen vi snakker om i annonsen som er så dyr, så skal jeg værtfall ha med bremse-papirer som det ikke er tukla med!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min bil til 60. Og det skulle ikke være mye å gjøre før det var tut og kjør. Nærmer meg 100.000 utenom det med utstyr og diverse andre ting utenom kjøp av bil, men får ikke igjen mer enn ca 80 for min. Dvs halv pris av hva den har kostet meg. Gøy med bil ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt ca. 70.000kr på bilen min i år.

Regner da ikke med forbruksvare, som dekk, bensin, olje, etc.

Bare i reelle kostnader, som arbeidstimer jeg har betalt for, deler jeg har betalt for, etc.

regner ikke med egne timer jeg har brukt på bilen.

samt det er ikke medregnet ting jeg har gjort på bilen før, som alufelger, gr.a. vinge, gule koni, lesjöfors senkefjærer, etc.

men, det er betydelig billigere å hive en FT motor i en 240, det klarer du kanskje med budsjett på 20.000, selv om du ikke gjør en dritt selv.

En 240 som er fin i lakken, kan du få for ca. 10-15.000kr

Da er du i 35.000kr

Da er du langt fra det han krever for sin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min bil til 60. Og det skulle ikke være mye å gjøre før det var tut og kjør. Nærmer meg 100.000 utenom det med utstyr og diverse andre ting utenom kjøp av bil, men får ikke igjen mer enn ca 80 for min. Dvs halv pris av hva den har kostet meg. Gøy med bil ;)

ja, men motoren i bilen din var jo verdt mye peng i seg selv!

350tpi, nos..

samt det var jo racingseter, lamelldiff, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider