Gå til innhold

Fin 240... Er den vært penga?

Ranger emnet


Morten_A

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal gi 5 for bilen. Men det er litt modifisert 242 for å si det slik. Og motoren er kjært så må ha ny motor. Han jeg skal kjlpe den har også en annen 242 som er mer beregnet for rally. Svart matt og egentlig en artig bil. Men en del å gjøre da.

 

 

nice. blir vel grei motor da?

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på en med et motor.sinsykt bonndrag. var noe motor fester som var ødelat å.. litt rise men det som var gjort var gjort ortlig,men det er mange år sia. hele girt kassa vrei se med litt gasspådrag.åsså var den sprekt ved torpedo veggen for biler var for stiv. motor var helt strøken men chassi kunne man kjørt på fyllinga.

ET motor har ikke sinnsykt med bunndrag da..

motor og girkasse vil vri seg, om motorputene er gåene.. da bare monterer man dieselputer.

 

sprekk ved torpedovegg er ikke pga bilen er for stiv..

heller noe skummelt som har skjedd med bilen!!

 

mao. bilen er verdt ca. vrakpant + motorens verdi (kanskje 10.000kr?)

+evnt ekstra utstyr på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten eller gubben bygde bilen da han var 18år. nå er han 31år,kosta han litt over 200.000 så ser jo at bilen har vert sinsykt bra en gang i tia. spesial fjører på bestilling etter mål osv. bilen veide 1500kg. bilen var så stiv at den sklei rett fram i sakte fart ved skarpe svinger,ellers var det litt tendenser til å gå opp på to jul...Motoren har passert bare 130 å det er en 97 mod 940 motor. den er vel vert en 30.000.den var som ny å se på.. men for mye arbe på hele bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knekkern 3a med 200hk (står 0.9bar ladetrykk = ca 200hk i den motoren) i en getrag 265 har han kjøpt verdens dårligste kasse :P men men

 

 

".Motoren har passert bare 130 å det er en 97 mod 940 motor. den er vel vert en 30.000.den var som ny å se på.. men for mye arbe på hele bilen..."

 

motor verdi = 15K

 

 

samma oppsett som meg bare anna kasse, og det har kommet på MYE mindre enn 30 så.. :P..

jaja ;) tror heller ikke jeg knekker kassa med det første heller. får se :)

 

 

"bilen var så stiv at den sklei rett fram i sakte fart ved skarpe svinger,ellers var det litt tendenser til å gå opp på to jul..."

lol lol lol

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten eller gubben bygde bilen da han var 18år. nå er han 31år,kosta han litt over 200.000 så ser jo at bilen har vert sinsykt bra en gang i tia.

osv. bilen veide 1500kg. bilen var så stiv at den sklei rett fram i sakte fart ved skarpe svinger,ellers var det litt tendenser til å gå opp på to jul...Motoren har passert bare 130 å det er en 97 mod 940 motor. den er vel vert en 30.000.den var som ny å se på.. men for mye arbe på hele bilen...

 

hahahhaa..

 

Her er det flere ting som ikke henger på greip!

 

gutten eller gubben bygde bilen da han var 18år. nå er han 31år.

 

31 - 18 = 13 år

 

 

Motoren har passert bare 130 å det er en 97 mod 940 motor.

 

1997 + 13 år = 2010, men?! Vi er bare i 2005!

2005 - 13 = 1992!

 

mao. I 1992, kjøpte han en motor som ikke var laget enda?

Videre, B230ET er en 740T motor, ikke en 940 motor.

 

Om han har klart å få en 240 med B230ET til å koste 200.000kr, skal han være jævlig flink :P

 

"spesial fjører på bestilling etter mål" er litt dyrt (ca. 8.000kr)

 

bilen var så stiv at den sklei rett fram i sakte fart ved skarpe svinger,ellers var det litt tendenser til å gå opp på to jul...

 

eh??

Du vet vel hvordan de lager driftebiler?

Driftebiler kjører ikke på to hjul!!

Det at den sklei rett fra i svinger, er nok heller dårlige dekk og generellt sett dårlig oppsatt understell.

 

bilen veide 1500kg

 

hmm.. 244 GLT jeg hadde, veide 1248kg..

 

er vel vert en 30.000.den var som ny å se på.. men for mye arbe på hele bilen..

30.000kr?? nei!!

Når bilen er sprekt, som du sier, girkassen er rast, startknappen virker ikke og det er mye arbeid på bilen, er det et hugge-objekt.

 

En b230et i god stand, er vel verdt 10.000kr, med komplett ledningnsett, pumper,etc.

girkassen er jo gåen..

 

regner med det er standard bakaksel, etc.

en huggebil er ikke verdt så mye som delene løse, i og med at det tar tid og ressursser å hugge den.

 

mao. kanskje den er verdt 15.000kr

 

jeg tror nok han fyren enten ikke har litt peiling en gang, eller så driver han å forteller deg skrøner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil var bygd da.motor skiftet å kjøpt etterpå.hvem har sakt han skulle lage en dritftbil,sklei rett fram i noen skarpe svinger,eller bilen gikk å brøyt rett fram.å vist du legger på dem 1248kg med annen motor,den hadde to dynoamoer to batterier baki. STOOOORT anlegg, + masse extra utstyr,men bilen var en dass. den hadde sprekt foran på grunn av dårlig demping.den er sikkert godt brukt å. men veier+norgen+null demping = ødlegelser,. ja kan nokk hende han dro noen skrøner for å bli kvitt dritten, han virka kanskje ærlig da. for han sa: jeg håper bilen bir bøffa,for da får jeg igjen masse penger.. hehe det er ikke normalt å si til noen som ser på bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår