Gå til innhold

Fin 240... Er den vært penga?

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men bør jeg handle bilen i anongsen? bytter den kanskje inn i en MB 230ce 92mod,helst strøken med nye 17'+ dekk. står til salgs på autodb for 80.000, orker ikke ha noe mercedes eller? kan ta den på avbetaling av pappa,åsså bytte den inn i denna volvoen. ja eller nei? det er jjo aldri noen kule til salgs.

blei 18år den 15 aug,men har 6mnd utsettelse da. (lang historie om en som tokk bilen til pappa...MEG...hehe(325 bmw) å kjørte av veien) må ha bil snart

dere kan jo se merca her

han burde jo bytte med tanke på penger.han har sett den på nette å,men skal se bilen på tordag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig,kjempe fin bil du har HPfreak... bra gjnnomført.akoratt en slik jeg vil ha,sinsykt bra valg av farge å.får du ofte komentarer om bilen da du parkerer den osv eller?

Har ikke kjørt den så mye i år pga at jeg må forsterke gulvet litt. Ga litt etter i vinter ;) Men staikker og skal kjøpe meg sveise apparat nå snart så den skal snart på veien igjen. Også blir det nok hel bur så karosseriet blir stivt.

Men takker for det. Ja det hender det er noen som tar bilder av den og vil sitte på og slik. Men sjeldent jeg står stille med den. Liker å cruise hehe...

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bil var bygd da.motor skiftet å kjøpt etterpå.hvem har sakt han skulle lage en dritftbil,sklei rett fram i noen skarpe svinger,eller bilen gikk å brøyt rett fram.å vist du legger på dem 1248kg med annen motor,den hadde to dynoamoer to batterier baki. STOOOORT anlegg, + masse extra utstyr,men bilen var en dass. den hadde sprekt foran på grunn av dårlig demping.den er sikkert godt brukt å. men veier+norgen+null demping = ødlegelser,. ja kan nokk hende han dro noen skrøner for å bli kvitt dritten, han virka kanskje ærlig da. for han sa: jeg håper bilen bir bøffa,for da får jeg igjen masse penger.. hehe det er ikke normalt å si til noen som ser på bil

hmm..

jeg ser ikke store poenget med to dynamoer istedenfor å bare kjøre på en, som er kraftigere.

samme med to batterier, bedre å kjøre på et med høyere kapasitet og i tillegg kjøre med kondensator..

man får ikke plass til nok anlegg i en 240, til at man trenger såpass.

ellers, om han skal ha mye penger igjen på forsikring, må han ha spesialforsikring og da tror jeg nok de krever å få takstet bilen først.

Utifra det du sier, ville jeg ikke tatt den bilen for annet enn delebil.

spør han hvilken diff som sitter i bakakselen og om det er 1030 eller 1031.

ikke bytt den coupe mercen mot denne bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han hadde 2dynamoer eller blekna lampene når anlegge sto på.om det er sant veit jeg ikke.den er sikkert takstert å forsikret godt nokk.driter i den bilen tror jeg,for mye arbe,vil ha en fin en som er bra å fortsette på.foreksempel den i anongsen.men merca er nokk ver en del mer. kan sikkert få bytta den inn i andre 240/242 som er finere.ikke vet jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg heller beholdt den. Kjedelig å tape så mye kroner. Ikke at opplegget mitt er noe bedre men det har jeg lenge visst :|

Alle Volvoprosjekter er garantert TAP og atter TAP.

Jeg burde da få 50 for min 242....!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det være bra så koster det penger uansett. Bryr meg lite egentlig over hvor mye jeg taper da jeg selger bilen så lenge prosjektet har vært morro....

sant det. det er morro å stå ved målstreken å se alt du har gjort å. veit du hva en 960 motor ligger på i pris her i norge. den 204hk 2,5 eller 3liter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider