nyhusern Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Satser på å få henta bilen min som står igjen i Helsingborg med knekt drivaksel etter helga, slik at jeg får blitt med på dette jeg oxo.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Haha, ja, da sier vi klokka 1900 på Robsrud Grill. Og så håper vi at halve Primeraforumet får fiksa drivakslene sine, så vi blir så mange som mulig som møter opp ;) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Haha, ja, da sier vi klokka 1900 på Robsrud Grill.Og så håper vi at halve Primeraforumet får fiksa drivakslene sine, så vi blir så mange som mulig som møter opp ;) Hehe... Kuli får en venstre frem av meg nå i alle fall... Hvis noen trenger noen andre 1.6 deler så har jeg kanskje noen deler... Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Håper posten er rask nå da!! Slik at jeg rekker dette.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Faen.. har ikke knekt noen enda jeg.. Sånn jeg leser her, må det jo skje med meg snart også... Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Ikke jeg heller, men det kommer nok helt sikkert!! Trodde akslingene skulle ryke før motoren for å si det slik... Blir sikkert det neste det da.. Hmf.... Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Drivaksel til 1.6 er gull verdt nå for tiden. Sjelden vare. Pass på bilene deres da dudes! vinteren og moroa er ikke kommet ennå. Ser frem til sladdene... Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Drivaksel til 1.6 er gull verdt nå for tiden. Sjelden vare. Pass på bilene deres da dudes! vinteren og moroa er ikke kommet ennå. Ser frem til sladdene... Gull verd?? Hmf... Da har Kuli fått en av meg billig for slikt er tungt!! Hehe.. Har igjen den på høyre sida da... Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Gull verd?? Hmf... Da har Kuli fått en av meg billig for slikt er tungt!! Hehe.. Har igjen den på høyre sida da... Vel, mine er jo hele enda. :rolleyes: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Vel, mine er jo hele enda. :rolleyes: NO Pain! No Game! Har du funnet ut det maksimale bilen din kan klare?(Ikke ta det negativt, muligens du har gjort det) Det erder moroa ligger, hva kjerra er god for?! Det er klart da må du passe på gullet veeeldig godt. My Presious!!! Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Da har jeg endelig smykket mitt hjemme igjen, ny drivaksling er montert og bilen kjørt for egen maskin hjem... THANK GOOD... cheers Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 NO Pain! No Game! Har du funnet ut det maksimale bilen din kan klare?(Ikke ta det negativt, muligens du har gjort det) Det erder moroa ligger, hva kjerra er god for?! Det er klart da må du passe på gullet veeeldig godt. My Presious!!! Min mening er at en 1,6 ikke er god for så veldig mye. Jeg er også veldig gla i lappen min. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Min mening er at en 1,6 ikke er god for så veldig mye. Jeg er også veldig gla i lappen min. Velkommen om bord for en prøvetur! Leit det du sier om 1.6. Jeg koser meg hver gang jeg vrir nøkkelen cheers Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Kjør hardt kjør stil!! hehe :fire: :drive2 Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 Hvordan finner en som ikke er lokalkjent frem til Robsrud Grill ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg