Billy_The_Kid Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Heisann.. er på utkikk etter 3 veis komponentsystem.. Noen som vet om et bra system? Eneste jeg har funnet er dette fra RF http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=15&id=395 Noen som har andre anbefalinger og noen sider der det går an å handle på internett? prisklasse 3 - 4000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Tja, Focal 165V3E vil kanskje passe om det er 6.5", og 4" du trenger. Hva slags forsterker har du/har du tenkt å få tak i? Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billy_The_Kid Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Tja, Focal 165V3E vil kanskje passe om det er 6.5", og 4" du trenger. Hva slags forsterker har du/har du tenkt å få tak i? Det er denne sizen jeg skal ha ja.. vet ikke helt enda.. Focal virker som et merke som spiller fint og tåler litt juling.. kvalitet hører jeg mange si.. tenkte på et 3 veis komponentsett 6x9 i hattehylla 12 tommer i bagasjerommet.. forsterkere tenkte jeg en 4 kanaler og en 2 kanaler som jeg brokobler.. innspill og anbefalinger mottas med stor takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daft Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 alpine har noen sett som kan brukes eks: diskant + 4" (spx107R) og 6,5" (spx17mb) eller diskant + 5, 1/4" (spx137) og 6,5" (spx17mb) prisen går vel mulig over de 4K som du til disp.... jeg vet ikke åssen dette Fanatic Q spiller, men den gammle serien hadde litt skarp diskant.. Bonden Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Ville heller satt pengene mine på Morel eller Dynaudio. Har nok potensiale til å spille langt bedre enn RF og Alpine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hvis du har lyst til å spare litt penger har jeg et DLS reference R38 sett liggende. 3 veis med 8" , 4" og tweeter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Heisann.. er på utkikk etter 3 veis komponentsystem..Noen som vet om et bra system? Eneste jeg har funnet er dette fra RF http://www.megabillig.com/index.php?page=produkt&cat1=1&cat2=15&id=395 Noen som har andre anbefalinger og noen sider der det går an å handle på internett? prisklasse 3 - 4000 Hertz ESK163S Kr.1990.- Hertz HSK163 Kr.3190.- http://www.hertzaudiovideo.com Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Det er denne sizen jeg skal ha ja.. vet ikke helt enda.. Focal virker som et merke som spiller fint og tåler litt juling.. kvalitet hører jeg mange si.. tenkte på et 3 veis komponentsett 6x9 i hattehylla 12 tommer i bagasjerommet.. forsterkere tenkte jeg en 4 kanaler og en 2 kanaler som jeg brokobler.. innspill og anbefalinger mottas med stor takk Etter min erfaring så tåler Focal godt med trøkk. Har selv Focal 165V2 komponentsett framme og Focal 165CV coaxial bak og det tåler bra med bank i tilleg til at jeg syntest at det låter bra! Så jeg personlig hadde gått for Focal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 165v3 spiller meget bra. kan annbefales på det varmeste Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg