rsport-raggare Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hva heter det drifting spillet?? noen som hvet?? Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Vet ikke om noe drifting spill som går ann å få tak i. Tenkte du på pc? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Initial D Special Stage..... er en japansk versjon til PS2 passe pen grafikk å ganske artig fysikkmotor for de laaaaaaange sladdene cheers minus er at det er på japansk da ;) men japanere kan kjøre bil de å! hellothere + det at det er en smule arcade preg over styringen http://www.gamespot.com/ps2/driving/initialdspecialstage/ grei sie me litt screens... http://games.kikizo.com/reviews/ps2/initiald.asp Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 D1GP-the game :wave Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 D1GP-the game :wave Jepp så nettop en film fra det. deamn. det vill jeg ha. Har du det? Noen som vet om det er mulig og få tak i til data? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 D1 GP har jeg prøvd å finne til Ps2 lenge, men det finnes bare på japans foreløbig, finner heller ingenting å laste ned..... Men Drift racer: kaido battle 2 holder jeg på med, og gleder meg stort til det er i boks :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 D1 GP har jeg prøvd å finne til Ps2 lenge, men det finnes bare på japans foreløbig, finner heller ingenting å laste ned..... Men Drift racer: kaido battle 2 holder jeg på med, og gleder meg stort til det er i boks :D okok. takk. har du noe info om det drift racer spillet? bilder? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Finnes det noe sånt til data?? Pliiis svar :D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Tror det er dårlig med drite spill til pc... Når det gjelder ps2, så søk etter drift racer kaido battle på feks google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Tror det er dårlig med drite spill til pc...Når det gjelder ps2, så søk etter drift racer kaido battle på feks google Ihvertfall "drite" spill:P :hammer Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steff1 Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 man får tak i d1gp til ps2 men da må du bestille på nett og chippe maskina di men jeg vill si det er vert det.mye andre bra bil spill å få tak i :chevy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 8, 2005 Rapporter Share Skrevet September 8, 2005 Tror det er dårlig med drite spill til pc...Når det gjelder ps2, så søk etter drift racer kaido battle på feks google http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=2931 Bilder Flere på siden :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Kult, 25. november ja... blir kjekkt med en versjon med forståelig språk, har den bare på japansk nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg