Gå til innhold

Effektmåling

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nytt, nytt, nytt, nytt + ... nytt! Her må det byttes mye skal du tjene noe på det. Bytte oljer, nye lagere, alt som ser gammelt ut...

Man kan holde på i evigheter, men det blir dyr trimming i hvertfal, hvis du skal prøve å redusere mye av tapet i drivverk...

Syns du kan være fornøyd med effekten, jeg. Men vær så snill å ikke regn om til motor hk, blir liksom så tullete. Det er ikke det du har fått papirer på. Erlige, og mest skrytbare hk, de på hjula! :thumb

Når jeg tenker over det så hadde jeg 304 nm er det på hjula eller i motoren?

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde calibra 4x4 16v... org. 150hk og 197NM i motor... jeg monterte optimalisert innsug, K&N filter, EDS chip og plugger og effektanlegg fra manifold og bakover... endte opp 133.7hk og 177.8NM på hjula... det var målt på -Mustang dynamometer.

Ble litt skuffa heg og liksom... men ... bilfabrikantene er som dårlige bilstereo fabrikanter... oppgir ikke reell effekt ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde calibra 4x4 16v... org. 150hk og 197NM i motor... jeg monterte optimalisert innsug, K&N filter, EDS chip og plugger og effektanlegg fra manifold og bakover... endte opp 133.7hk og 177.8NM på hjula... det var målt på -Mustang dynamometer.

Ble litt skuffa heg og liksom... men ... bilfabrikantene er som dårlige bilstereo fabrikanter... oppgir ikke reell effekt ;)

Hm ja det er kiipt dette her, vel ha mere power så nå blir det intercooler for alle penga må bare få noen som kan spesial lage en til meg :deng

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider