quack Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Kjørte nedover sørlandet for noen uker sida. Den største inntektskilda der nede kommer som kjent inn fra fotobokser. Jeg ante fred og ingen fare på veien, kjørte vel forbi 5-6 stykker før jeg kom til en sånn fartsmåler. Speedometeret mitt viste 70 km/t, men på skiltet stod det at jeg kjørte i over 80! Litt kjipt. Særlig de gangene jeg tenkte at jaja, ti over er vel ikke så farlig. Heldigvis var tilfeldigvis skilta mine så nedsnødd og skitne at dem sikkert ikke fikkt tatt noen vettuge bilder likevel. Hvor sitter egentlig fartsmålern på feks. en Sierra XR4i (som jeg kjørte)? Et par km fra eller til er jo greit nok, men når speedometeret viser mer enn 10 km/t feil på gærne sida er det litt plagsomt. Kan sånne ting skyldes bytte av girkasse, større felger/dekk e.l.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 "Fartsmåleren" sitter på gearkassa. Mest sannsynlig er det de alternativene du selv nevner som er problemet. Til større hjul du har, til mindre viser meteret i forhold til reel fart... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg