Gå til innhold

idioter ?

Ranger emnet

Primera.GT

Anbefalte innlegg

Låner denne oversikten litt for å vise at bensinprisen faktisk har gått ned siden 1950, til dere som klager over høy bensinpris..

Det har ikke slått deg at Staten ikke eide nåla i veggen i 1950, mens Staten i dag er billiardærer på oljen sin. Det er ikke riktig at befolkningen i et oljeland skal få svi for å kjøre minimalt med bil ( gjennomsnittet våres er 15 000km i året ) med våres små symaskiner som bruker 0.5-0.8 pr. mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda et bevis på at politikere er hjærne døde aper :

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106630 damndamn

Nå som det er valg rundt hjørnet kommer det sikkert flere glupe utspill etterhvert. Tenkte du forresten på tittelen på topicen eller? Litt relevans i topic hadde vært fint for oss (iallefall meg ) som bruker "nye innlegg" og som slipper slike smarte topics som "idioter ?" Leser det som jeg ønsker på forumet men går utifra hva topicen sier ... forresten så står det noe i regler om topic ... men nok paragrafridning fra min side. For meg kan dem gjøre hva dem vil. Min stemmer går til Carl uansett :D

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at folk her er sånn halvveis våkne i hodet før valget da, er ikke flau over å si at jeg skal stemme på carl sjæl heller. (ikke det at det hjelper, sitter nok av idealistiske sosser med kaffekoppen ihånda og masse pensjonister som hater ungdom med biler som kommer tilå kjempe mot oss, men dog noe må man gjøre :))

Når de som sier "bensin er så billig" og sammenligner med kollektivtraffikken må jeg bare si: slutt å vise deres sanne intelligens. Jeg synes ikke det er særlig smart å sammenligne bensinprisen med kollektivtraffikken.

Kunne like gjerne ha sagt: er så billig å spise hjemme i forhold til restaurant.

MAO (uffda:)): kollektiven er SYKT dyr å bruke, og i dennes sammenligning blir bensin "billig" for de lettlurte. NYTTER IKKE Å ARGUMENTERE MED AT BENSIN ER SÅ BILLIG FORDI KOLLEKTIVEN ER SÅ DYRT VET DERE:)

En fjern sammenligning, bensinprisen og bil har ikke en DRITT med kollektiven å gjøre.

Og tenker dere på at krona er mindre verdt når dere skriver dette, i tillegg til at skattetrykket er noe helt annet nå, en før (mindre utbetalt=dyre ting/dårlig råd)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan faktisk ikke bruke en p-plass til hvasomhelst heller...Da området er regulert til parkering. :) Kan ikke bare putte på penger og sette opp ei hytte i 14 dager f.eks

haha.. det hadde jaggu vært kult

Forresten her i Lillehammer så kostet det 9 kroner for barn og 17 for voksne sist jeg sjekka

Bare for å gå litt skikkelig off topic.. Er det ikke merkelig at man ikke kan kjøpe øl og tobakk før man er 18 år og myndig som vil si voksen, men at man må betale voksen pris på tog og buss o.l. etter fyllt 16?

Kanskje noe burde blitt endra der og med det samme dere stemmer..

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å gå litt skikkelig off topic.. Er det ikke merkelig at man ikke kan kjøpe øl og tobakk før man er 18 år og myndig som vil si voksen, men at man må betale voksen pris på tog og buss o.l. etter fyllt 16?

Kanskje noe burde blitt endra der og med det samme dere stemmer..

Det har jeg ikke tenkt på, men jeg er 100% enig. når man først er voksen, bør den samme grensen gå over alt. ikke bare på de kjipe tingene som øl (og tobakk/snus, for de som bruker det;)) Man kan jo heller ikke stemme før man er 18, noe som er helt greit.. men at man bør betale barnebillett og få fordelen barn har frem til man er 18, syns jeg er på sin plass. kanskje med unntak av fengselsstraffer, men den diskusjonen begir jeg meg ikke ut på:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider