seini Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne posten, så da ble det her. Ska sote bilen min litt, fremme og bak. Skal ha en ganske lys toning. Noen som kan anbefale noe bra sotefilm? Føler bilextra osv blir litt sånn "billig-film", vil ha noe skikkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Cd Cardic sin røyksotete film med 54% lysgjennomtregning bør duge! Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Så lenge man tar ut vinduene, gjør jobben ordentlig, får ut alle bobler og lar det tørke nok, får til toppen av vinduet, og ikke har no fjortisjenter som klår og knir, dumme kamerater som sveiver opp og ned vinduet før det er tørka så syns jeg all film duger. Kommer helt an på jobben som blir gjort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne posten, så da ble det her. Ska sote bilen min litt, fremme og bak. Skal ha en ganske lys toning. Noen som kan anbefale noe bra sotefilm? Føler bilextra osv blir litt sånn "billig-film", vil ha noe skikkelig. om du vil ha en bra film velger du 3m film det er det proffa bruker :wave Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Det er tross alt en skikkelig bil det skal gjøres på, og resultatet skal være bra. Det er ikke snakk om å råne opp en 240. Sotet de gamle "rånebilene" mine med billigfilm, og følte det ble mye "skrapemerker" i filmen etterhvert. Min forrige bmw var proffsota og det så veldig bra ut, ble aldri slike stygge skrapemerker på vinduene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirot Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Nå, nå! Ikke diss 240! assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_85 Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 om du vil ha en bra film velger du 3m film det er det proffa bruker :wave hvor får jeg tak i 3m sin sotefilm da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 hvor får jeg tak i 3m sin sotefilm da?? http://www.klistershop.com/?p=productsList&iCategory=4 :google Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg