Gå til innhold

hvilke felger på 940`n min?

Ranger emnet

R_Style

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BurnPr00f:

Stemmer det.. 200/700/900 (ikke 960 95+) er samme inpress..

Jeg kjøper nok 8x17" Compomotive felger nå.. til og ha på 242`n på vinteren..

R_Style:

hva med 18" Compomotive MO?

Jeg vil anbefale 19", 18" fyller ikke bilen.. Smaken er som baken, delt i to.. det er lommeboken også..

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt på grensa, men "Who cares"? :ass Jeg hadde 25 mm spacere rundt hele da j hadde 19 tom... klare meg m 6 mm nå, på 9X20 toms felger...

Hvis j skal være helt ærlig, Mads; gå for de Nebula!! Tror det blir skapelig j... :cool:

må si meg litt enig der ja, har skikkelig sansen for nebula felgene...! m'm

få på de 18" tøfflene samt litt mer senking, så blir det bra det tror j...! :cool:

er ett firma i sverige som selger disse 18" "nebula" felgene (mest sannsynlig kopi) for 12 000 med nye dekk og 12 mnd garanti... har såvidt vært i kontakt med dem...

men er også en del nedbula felger til salgs på blocket, så for nok bare lete til j finner noen som ikke er så veldig langt inne i sverige...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BurnPr00f:

Stemmer det.. 200/700/900 (ikke 960 95+) er samme inpress..

Jeg kjøper nok 8x17" Compomotive felger nå.. til og ha på 242`n på vinteren..

R_Style:

hva med 18" Compomotive MO?

Jeg vil anbefale 19", 18" fyller ikke bilen.. Smaken er som baken, delt i to.. det er lommeboken også..

Mvh

E-K Racing

tja, jo... syns 18" virker greit j, med skikkelig senking så må det vil bli bra... blir jo bedre enn 17" mest sannsynlig...! :wonder

men hadde fått tak i ett sett med 18" compomotive MO for en grei pris, så hadde ikke det vært umulig... men lommeboka mi, i dette tilfellet har delt seg i alt for mange deler, så må begynne å få samlet de forskjellige delene, så j har en lommebok som j kan betale felgene med...! :hammer

men takker for tips! :wave

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider