el`satanical Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hvor får man kjøpt de billigste "jappse style" eksospottene? Er det noe poeng i å kjøpe en som man kan dempe lyden i, eller mekker man noe slikt selv, billigere? Jeg er redd for å få "for" heftig racing sound i bilen ;) Bilen skal tross alt brukes til daglig, så den kan ikke bråke for mye inni kupeen... Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Prøv www.streetdesign.no, eller www.powerzone.no. StreetDesign har et meget flott utvalg, og jeg har selv god erfaring med dem. Powerzone er helt klart billigere, men det er begrenset med varer. Skal hente min potte til helgen i Trondheim. (Fra powerzone) Gleder meg :D Lykke til! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 http://www.powerzone.no/produkter.php?bilmerke_id=36&biltype_id=&bildel_id=30&produkt_id=5894 En slik en feks.. Hvordan er lyddempingen på den der? Er det bare tvers igjennom, eller er den strupet inn slik man ser på de dyrere pottene på samme sden, bare at denne "plomberingen" ikke er løs? Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 torshov har loffgrillere, koster en 900 spenn eller no sånn.... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Det er nok langt til nærmeste Torshov butikk herfra... Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Dalhemspottene er jo heilt greie og. Ring de, så sender de deg fra marnadal (rett ved kristiansand). Prisene er de samme på svensk og norsk. Vil anbefale å kjøpe en justerbar. Har det selv, og den flensen du stapper inni demper faktisk ganske mye. Offtopic: Har dessverre mista min, om noen har en ekstra så si ifra! http://www.dalhems.se/ , pottene er på bunnen av siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Dalhemspottene er jo heilt greie og. Ring de, så sender de deg fra marnadal (rett ved kristiansand). Prisene er de samme på svensk og norsk.Vil anbefale å kjøpe en justerbar. Har det selv, og den flensen du stapper inni demper faktisk ganske mye. Offtopic: Har dessverre mista min, om noen har en ekstra så si ifra! http://www.dalhems.se/ , pottene er på bunnen av siden. De var litt "dyre" for min smak, jeg hadde tenkt meg 1000kr - MAX 1500, for en potte som ser ut slik som den jeg linket til lengre oppe, men takk for tipset! Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Noen som har noen ideer om hvordan lyden kommer til å bli med en slik potte som jeg har linket til i en tidligere post? Blir det dyp brumming (når den bakker), eller blir det fise/fri -eksoslyd? Kanskje noen har en slik potte, eller tilsvarende, på sin 4 syl 16v motor (helst kanskje en tilsvarende toyotamotor :) ) Og som gidder legge ut et lydklipp? Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 kjøp loffvarmer på ebay.com betalte 400kr for min inkludert frakt. følgte meg ein trakt som man dempa lyden ganske bra. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 kjøp loffvarmer på ebay.combetalte 400kr for min inkludert frakt. følgte meg ein trakt som man dempa lyden ganske bra. Okai. Jeg har aldri handlet over Ebay før, men kanskje man burde ta seg en surfetur innom der.... Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Jeg kjøpte en sånn en på qxl: http://www.perel-import.com/index.php?page=shop&category=54# 2005 YZ-1515 Den har jeg på min sv21 camry med 3sfe motor. Lyden er grom nok den, men det ble litt vel mye av den. Plagsomt høyt lydnivå ved lengre turer.. Nesten litt flaut å kjøre rundt med en helt orginal råtten bil med den lyden.. Men men, ble i allefall kvitt den teite brækelyden som var orginalt... :) Men måtte kappe røret av den orginale bakpotta(som var rusta i stykker) og sveise røret på den nye bakpotta... The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Jeg kjøpte en sånn en på qxl: http://www.perel-import.com/index.php?page=shop&category=54# 2005 YZ-1515Den har jeg på min sv21 camry med 3sfe motor. Lyden er grom nok den, men det ble litt vel mye av den. Plagsomt høyt lydnivå ved lengre turer.. Nesten litt flaut å kjøre rundt med en helt orginal råtten bil med den lyden.. Men men, ble i allefall kvitt den teite brækelyden som var orginalt... :) Men måtte kappe røret av den orginale bakpotta(som var rusta i stykker) og sveise røret på den nye bakpotta... The Edge Okai, nei det var det jeg fryktet, at det bli ille plagsomt ved lengre turer... Den potten der ligner forøvrig på den potten jeg allerede har kjøpt ( simons maxi), men jeg har ikke montert den enda (fordi jeg lurer på å kjøpe jappse style istedet).. Nei det skal ikke være enkelt ;) Det ender vel opp med ny originalpotte med dobbel endestuss..... Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Som du sikkert vet har jeg den torshov potta, og det bråker forholdsvis mye inni kupeen. De er egentlig ganske tomme tvers igjennom, så som andre i den prisklassen. Jeg liker det, men orker du ikke det over lengre tid anbef jeg å spare til no litt dyrere kanskje eller no mindre brautende. Lykke til med kjøp. Dette vil jeg høre om hehe... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Som du sikkert vet har jeg den torshov potta, og det bråker forholdsvis mye inni kupeen. De er egentlig ganske tomme tvers igjennom, så som andre i den prisklassen. Jeg liker det, men orker du ikke det over lengre tid anbef jeg å spare til no litt dyrere kanskje eller no mindre brautende.Lykke til med kjøp. Dette vil jeg høre om hehe... Ey, ja det stemmer, jeg har jo hørt lydopptak fra din :) Den bråkte ivertfall NOK :P Jeg kommer nok til å montere på den potten jeg har, Simons Maxi, så får jeg se hvordan det blir. Jeg må nemlig bytte ut bakerste potten snart uansett.. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar V Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 se på http://www.tstuning.com ! der har de ett par brukbare potter.. den fra bomz skal jeg ha på vectra`n btw.. Siter 01- Mercedes Benz C200 Kompressor 86- Nissan Cherry 1500 [x]91- Mazda 323 GTX [x]86- Nissan cherry 1500- hærjebilen. [x]90- Vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg