Gå til innhold

Gt 40 @olavsgård *bilder*

Ranger emnet

Limkork

Anbefalte innlegg

Hehe, vi drev og kjørte etter deg gjennom sentrum i litt før 8 tiden før streetmeet begynte, ganske pen lyd på bilen ja.

Kult at du gidder og cruise litt rundt i byen og vise dem fram sånn også, ikke bare tar den med på ustilling og lar den stå stille der ;)

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er bygd opp som et bygge sett(kit car)?

Jeg mener at det ikke det var mulig i Norge å registrere bygge sett biler?

Hvordan har dere gått fram for å få skilter på den(eller han som har gjort det)?

Det kom en representant fra biltilsynet hjem til anders ringstad når han drev å bygde den bilen og sjekket at ting og tang var i orden.

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom en representant fra biltilsynet hjem til anders ringstad når han drev å bygde den bilen og sjekket at ting og tang var i orden.

Hva er det de ser etter? Lov verket sier jo NEI til sånt, vis ikke jeg tar grundig feil.

Så det er mulig for meg å kjøpe et eks: Shelby cobra kit å bygge opp bilen i Norge å få skilter på den?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det de ser etter? Lov verket sier jo NEI til sånt, vis ikke jeg tar grundig feil.

Så det er mulig for meg å kjøpe et eks: Shelby cobra kit å bygge opp bilen i Norge å få skilter på den?

Eh, Ja cheers Skal ikke være noe i veien for det.. Sålenge alt er iorden og godkjent på bilen..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal i teorien ikke være noe problem å bygge en bil og få den registrert... men det er jo noen godkjenninger som må inn i bildet...

det som er kjipt med norge er att du må betale importavgift på bilen, medmindre du har en norsk reg donor bil.. så hvis du skal bygge deg en AC-Cobra med en go V8`er i.. så kommer det til å koste godt å få den på veien..

i allefall det jeg fikk beskjed om når jeg prata med de på biltilsynet..

jeg tenkte litt på Ultima Gtr`en.. http://www.ultimacars.com

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal i teorien ikke være noe problem å bygge en bil og få den registrert... men det er jo noen godkjenninger som må inn i bildet...

det som er kjipt med norge er att du må betale importavgift på bilen, medmindre du har en norsk reg donor bil.. så hvis du skal bygge deg en AC-Cobra med en go V8`er i.. så kommer det til å koste godt å få den på veien..

i allefall det jeg fikk beskjed om når jeg prata med de på biltilsynet..

jeg tenkte litt på Ultima Gtr`en.. http://www.ultimacars.com

Ser problemet når det gjelder penger. Har også sett bilder av en kit kar der man bruker delene fra en honda.

Får vel bare ta noen telefoner etc og høre litt viss jeg fikk orntlig lyst til å snekre sammen egen bil.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite tips, muligens du har hørt det før da, veit att rallycross gutta har en vifte i bilen som man kan justere både varme og om den bare skal blåse normalt liksom koster ikke mange kronene.. ;)

kul tralle btw.. :)

Takk! Det er sjelden et problem at det er for kaldt inne i bilen. :) Har no vifter opp på ruta, men de bidro ikke all verden til å fjerne dugg..

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...rart det der;)

men uansett.. lykke til.. blir gøy å se den i aksjon på rudskogen i underkant av 14 dager;)

Ja, gleder meg mest.. 16-18 helgen blir fet! GT'n står bare stille om dagen - så jeg ikke føcker opp i forkant av treffet.. :)

-

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider