Gå til innhold

Audi RS4 light ?? help me out someone..

Ranger emnet

Limkork

Anbefalte innlegg

Det tar deg 1 minutt å fjerne skiltnummeret. Så mye respekt for andre sine ting burde du klare å ha, at du tar seg tid til det.

tror ikke det tar meg 1 minutt engang...

Bra du ikke gidder såpass engang da. Holdningen din mot andre sine ting er helt forkastelig. Håper du blir frastjålet noe en gang, så du får oppleve hvor gøy det er. Kanskje du kan jekke deg ned ett hakk eller 2 da.

dårlig dag eller?

jeg har faktisk blitt blitt frastålet 2 mopeder, penger, mobil, ditten og datten jeg, så jeg vet hvordan det er.

men jeg unskylder på det aller sterkeste om du føler at jeg har har missbrukt bildet av din fars bil.

sånn? er du fornøyd da?? kan du slenge ut noen specs på denna "rs4`n" nå da??

På utkikk etter turbobil.

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En person som jeg liker så lite, uten engang å ha møtt ham, deler jeg ingenting med. Og tror ikke jeg trenger ringe far engang, for å finne ut at han ikke har noen interesse av at all mulig informasjon om bilen hans flyter rundt på nettet.

859 poster på Bilforumet, og så vet du ikke hva som ligger under panseret på bilen til din egen far..? :wonder

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kisen som la ut bilnr gjorde sikkert ikke det for å være dust... Men kanskje ikke så lett å innrømme en feil når "alle" er over han med en gang... Han har sikkert lært leksa si nå... Om ikke så ta det utenom dette forumet!!

Så la oss andre få høre hva som sitter i denne kjerra...

1,8 liter uten turbo er lik 125 hk.... Med turbo 150 hk... Siden du sier at begge er feil regner jeg med at det er en turbo motor som er trimma...? Evt litt eller mye? Og hvorfor detta RS4 light skiltet?!!

Som sagt, jeg tror neppe han har noen interesse for at informasjon om bilen blir spredd rundt på nettet. Hadde han det, ville han sikkert gjort det selv.

RS4 LIGHT skiltet var, som sagt, for morro skyld. Ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

859 poster på Bilforumet, og så vet du ikke hva som ligger under panseret på bilen til din egen far..? :wonder

Hehe. Vi fisker ikke etter informasjon, gjør vi vel? :) Jeg vet akkurat hva som sitter der. Det jeg mente var at jeg trenger ikke ringe han for å vite at han ikke er noe intressert i at all slags informasjon om bilen skal bli spredd rundt på nettet. Ok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg unskylder på det aller sterkeste om du føler at jeg har har missbrukt bildet av din fars bil.

sånn? er du fornøyd da?? kan du slenge ut noen specs på denna "rs4`n" nå da??

Nå syntes jeg du var flink... Tilgivelsen burde komme i form av specs på denne kjerra hans.. eller far hans sin var det vel....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Vi fisker ikke etter informasjon, gjør vi vel? :) Jeg vet akkurat hva som sitter der. Det jeg mente var at jeg trenger ikke ringe han for å vite at han ikke er noe intressert i at all slags informasjon om bilen skal bli spredd rundt på nettet. Ok? :)

Hehe, jeg misforstod innlegget. Trodde du måtte ringe ham og høre hva specsa var, og dermed ville få beskjed om at han ikke ville oppgi det..

Men du må jo oppgi noe, ellers kunne vi jo tro at du bare finner på at det er fattern din sin bil.. :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg misforstod innlegget. Trodde du måtte ringe ham og høre hva specsa var, og dermed ville få beskjed om at han ikke ville oppgi det..

Men du må jo oppgi noe, ellers kunne vi jo tro at du bare finner på at det er fattern din sin bil.. :hammer

En sen vinterkveld fant vi ut at den gikk noe enorm dårlig. Monterte derfor RS4 merket og motor'n fra en audi a2. Bilen gikk noe inne i gamp ræva, så vi skrudde ned trykket med LIGHT merket. Med bare RS4 merket ble det mer en banebil, enn til hverdags bruk. Fikk så ett seidl tuning bodykit, karbon panser, litt felger, senking, og eksos.

Åja, grillen ble byttet også. Var RS4 grill....

golf7.jpg

...men det ble overkill. Forøverig en av mine gamle biler den blå golfen. En 1.6L som jeg støtfanger trimmet med en R32 støtfanger. Flotte saker. Etter at jeg satte på den støtfangeren dro jeg 10 sekunders striper med en gang. Helt sant og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sen vinterkveld fant vi ut at den gikk noe enorm dårlig. Monterte derfor RS4 merket og motor'n fra en audi a2. Bilen gikk noe inne i gamp ræva, så vi skrudde ned trykket med LIGHT merket. Med bare RS4 merket ble det mer en banebil, enn til hverdags bruk. Fikk så ett seidl tuning bodykit, karbon panser, litt felger, senking, og eksos.

Åja, grillen ble byttet også. Var RS4 grill....

golf7.jpg

...men det ble overkill. Forøverig en av mine gamle biler den blå golfen. En 1.6L som jeg støtfanger trimmet med en R32 støtfanger. Flotte saker. Etter at jeg satte på den støtfangeren dro jeg 10 sekunders striper med en gang. Helt sant og greier.

Skikkelig morsom du også jo....

Men ser bra ut den golf`en da hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golfen har jeg faktisk tilgjengelig bilder av her på jobben.

Den gikk fra dønn standard til....

byggolf3.jpg

byggolf2.jpg

byggolf1.jpg

(legg også merke til a4'n i bakgrunnen, hvordan den var før det ble gjort noe)

over til..

golf12.jpg

golf10.jpg

golf9.jpg

Men nå må jeg faktisk jobbe litt på jobben (jævlig urimelig krav, I know....). Skal se om jeg finner noen bilder av a4'n når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du bruker 15 innlegg på å kjefte på en som legger ut registreringsnummeret, så gjør du det selv..? :)

Meget pene biler begge to.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider