Gå til innhold

Audi RS4 light ?? help me out someone..

Ranger emnet

Limkork

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HEHE... Bra det siste bildet der ja!!!

Liten forskjell på å gjøre det ved feil, og det å legge det ut med vilje. Men, ja...*kremt* *host* Dumb ass fra tid til annen jeg og. Faktisk ikke lagt merke til det før nå. Men NÅ er det rettet på! :-)

Anyways...Siden disse bildene har den blitt senket, fått andre felger, annen grill, nytt (makent) karbon panser, og noe dekor. Golf'en var noe jeg "slang sammen" i løpet av vinteren for å ha en bil jeg kunne dra på samme treff som han med. Det var ivertfall kult å kjøre samme stil en sommer.

PIC00025.jpg

PIC00033.jpg

golf5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men fra spøk til alvor; synes den grillen som satt på tidligere (med ringene) var mye penere enn den som sitter i nå. Den som nå er montert er det jo så mange andre har, mens den andre var en RS-grill, eller hur? Litt mer senk og 18 eller helst 19" + RS grillen hadde den blitt ganske rå. Mangel på motor får avgiftshelvete ta ansvar for tenker jeg.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var jo mye penere uten de dekalene på siden da, mer clean....også skjønner jeg ikke hvorfor han har tatt av audi ringene forran....

Dekalene som er på bilen nå, er pga sponsor avtale.

Grillen ble byttet, når panseret ble byttet. Problemet er at rs4 grillen passer ikke pga passformen på det karbon panseret er ikke helt 100%. Men det har vært snakk om å kappe litt på rs4 grillen for å få den på igjen, for den er penest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten forskjell på å gjøre det ved feil, og det å legge det ut med vilje. Men, ja...*kremt* *host* Dumb ass fra tid til annen jeg og. Faktisk ikke lagt merke til det før nå. Men NÅ er det rettet på! :-)

Anyways...Siden disse bildene har den blitt senket, fått andre felger, annen grill, nytt (makent) karbon panser, og noe dekor. Golf'en var noe jeg "slang sammen" i løpet av vinteren for å ha en bil jeg kunne dra på samme treff som han med. Det var ivertfall kult å kjøre samme stil en sommer.

Noe du bare slang sammen? Ble hvertfall meget bra... Kan ikke du bare slenge sammen noe på kjerra mi også da? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at far og sønn driver på å mekker biler i lag :) Min pappa har bare interesse av å filofisere og være professor.. :( Også kjøper han dønn orginale og kjedelige passater med skibokser..

Det er utrolig kult å ha far med samme interesser! Se på bildeler på nettet sammen, dra på treff, diskutere hva vi kan gjøre med bilene osv osv. Og når jeg sier at jeg har blåst alle feriepengene på deler til bilen, så er det ikke den vanlige "Så mye? PÅ EN BIL!!!! FYYY!!!" som mange andre opplever. Da må jeg heller kjappe meg å finne frem bilder av hva jeg har kjøpt, så han får se han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går en rød med samme emblemene her i byen. RS4 "Light"

Den ser rimelig syk ut derimot. Svær intercooler i fronten.

En av gamle bilene hans var rød, og så rimelig syk ut. Husker ikke helt, men mulig den ble dubbet rs4 light den og. Men hadde vel vært noen enorme tilfeldigheter hvis det er samme bilen:

PIC00008.jpg

PIC00006.jpg

PIC00005.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider