Gå til innhold

Audi RS4 light ?? help me out someone..

Ranger emnet

Limkork

Anbefalte innlegg

Vel, for å holde seg til topic.. Eieren av bilen mener jeg holder til i Hurdal.. Jobber på Dekkteam på Kløfta..

Vet ikke så altfor mye specs om bilen, men en kompis jobber rett ved siden av ham og tror han snakket om at han hadde bremset i underkant av 300HK.. Både sett den og hørt den og den går tålelig bra..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Golfen har jeg faktisk tilgjengelig bilder av her på jobben.

Den gikk fra dønn standard til....

byggolf3.jpg

byggolf2.jpg

byggolf1.jpg

(legg også merke til a4'n i bakgrunnen, hvordan den var før det ble gjort noe)

over til..

golf12.jpg

golf10.jpg

golf9.jpg

Men nå må jeg faktisk jobbe litt på jobben (jævlig urimelig krav, I know....). Skal se om jeg finner noen bilder av a4'n når jeg kommer hjem.

Og her er SUPER skryter'n igang ja.. Hva har bilen din med den tråden her å gjøre ?

Nå skjønner du kanskje innlegget mitt for litt siden.. :deng

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av gamle bilene hans var rød, og så rimelig syk ut. Husker ikke helt, men mulig den ble dubbet rs4 light den og. Men hadde vel vært noen enorme tilfeldigheter hvis det er samme bilen:

Hmm, glassfiber breddere?

Var kul den :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er SUPER skryter'n igang ja.. Hva har bilen din med den tråden her å gjøre ?

Nå skjønner du kanskje innlegget mitt for litt siden.. :deng

Hey hey hey. Han med kollisjons skada golf'en som er missunnelig jo. Lenge siden hørt noen sure kommentarer fra deg om golf'en jeg solgte for lenge siden. Bra du fortsatt tar deg tid til å kommentere den. Alle andre syns det var ok, og noen likte å se bilder av den - mens du fant tid til å slenge litt med leppa om den igjen. Flott. You the man! Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for å holde seg til topic.. Eieren av bilen mener jeg holder til i Hurdal.. Jobber på Dekkteam på Kløfta..

Vet ikke så altfor mye specs om bilen, men en kompis jobber rett ved siden av ham og tror han snakket om at han hadde bremset i underkant av 300HK.. Både sett den og hørt den og den går tålelig bra..

Alt, uten om helt siste linja du skrev der, var feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider