Gå til innhold

Da er bilen min kræsjet!!

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Det med forsikring selskapet kan bli gøy å se hvor lang tid det tar. Fikk frastjålet bilen min og da den kom tilbake brukte dem 10 måneder på å fikse den. Kjempe gøy. Tror kanskje ditt går raskere da det ikke er så mye skader men raske er dem sjeldent.

Hmm.. Når jeg ble påkjørt i vinter, var det aldri noen tvil om skyld og slikt i fra forsikringsselskapet sin side.. Sende inn skademelding, takstmann sa 17.500,- sku jeg få for den, mens skadene var vel i overkant av 25.000,-.. Fikk bilen, tok 7 dager, så var pengene på konto..

Så tok det 2 mnd på det treeege verkstedet da.. uff, men ekstra godt å få den igjen da :)

Du har blitt en magnet for andre biler du nå, DaButcher.. huff..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. Når jeg ble påkjørt i vinter, var det aldri noen tvil om skyld og slikt i fra forsikringsselskapet sin side.. Sende inn skademelding, takstmann sa 17.500,- sku jeg få for den, mens skadene var vel i overkant av 25.000,-.. Fikk bilen, tok 7 dager, så var pengene på konto..

Så tok det 2 mnd på det treeege verkstedet da.. uff, men ekstra godt å få den igjen da :)

Du har blitt en magnet for andre biler du nå, DaButcher.. huff..

hvor mye ble skadet på din?

lurer på hva jeg kan forvente meg av takst :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle tatt skilt nr til han i peugoten. Så kunne vi dratt hjem til han og kappa bremseslangen eller noe. Slike folk irriterer meg som F.

Skulle ut på motorveien i går og da jeg skulle svinge ut, med blinkers på, nektet faen den f***e kjærringa som lå ved siden av meg å flytte seg ut til andre feltet. Var ingen andre der så jeg måtte bremse som faen i akselerasjons feltet for å ikke kjøre i grøfta. Så våger hun å se stygt på meg da jeg kjører forbi henne. Nei hun reddet seg ved å kjøre en 850 ellers så friste det å dundre inn i siden på henne.

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle tatt skilt nr til han i peugoten. Så kunne vi dratt hjem til han og kappa bremseslangen eller noe. Slike folk irriterer meg som F.

Skulle ut på motorveien i går og da jeg skulle svinge ut, med blinkers på, nektet faen den f***e kjærringa som lå ved siden av meg å flytte seg ut til andre feltet. Var ingen andre der så jeg måtte bremse som faen i akselerasjons feltet for å ikke kjøre i grøfta. Så våger hun å se stygt på meg da jeg kjører forbi henne. Nei hun reddet seg ved å kjøre en 850 ellers så friste det å dundre inn i siden på henne.

haha, ja.. folk er så tett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på finn. Tenkte det var greit å si ifra

Her

takk for tipset..

det der er GTX front, ikke usa-front..

men grillen er den samme da :)

usa-fronten har refleks nederst (finere, i mine øyne).

jeg kan ta kontakt med fyren..

men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre.

om ejg får 10.000+++kr, kjøper jeg en 240 delebil (81'->) og hiver på nye typen euro-front og tar hellakkering av bilen.

om jeg får mindre penger enn jeg vil, lar jeg volvo fikse den med nye deler.

får jeg 10.000++kr, er det selvsagt best å kjøpe delebil, hive på 81'-> front, etc. etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre.

om ejg får 10.000+++kr, kjøper jeg en 240 delebil (81'->) og hiver på nye typen euro-front og tar hellakkering av bilen.

Hørtes ikke dumt ut. Euro fronten er mye penere enn usa utgaven, de runde lyktene er aller penest synes jeg.

Kjiipt at bilen ble skada da!!

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ikke dumt ut. Euro fronten er mye penere enn usa utgaven, de runde lyktene er aller penest synes jeg.

Kjiipt at bilen ble skada da!!

Hilsen Trond

nja..

jeg synest "flathood" og usa er fett!!

men nyeste typen euro er også fett..

kjører vel flathood uansett, tror jeg. pga det er mindre vekt, bedre aerodynamisk og ser mer aggressivt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja..

jeg synest "flathood" og usa er fett!!

men nyeste typen euro er også fett..

kjører vel flathood uansett, tror jeg. pga det er mindre vekt, bedre aerodynamisk og ser mer aggressivt ut.

Ja snutefronten er ikke noe å skryte av. Hvor stiv er prisen på glassfiber deler a?

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye ble skadet på din?

lurer på hva jeg kan forvente meg av takst :p

Img_19.jpg

Img_21.jpg

Img_22.jpg

Slik ble den seendes ut.. Blei litt rammeskakk også, bakre vangen blei skyvd opp 1.5 cm.. Så den gikk på "jiggen" eller åssen du skriver det..

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Img_19.jpg

Img_21.jpg

Img_22.jpg

Slik ble den seendes ut.. Blei litt rammeskakk også, bakre vangen blei skyvd opp 1.5 cm.. Så den gikk på "jiggen" eller åssen du skriver det..

hmm, der er det jo mer karrosseriskade enn min..

men jeg har mye smådeler, som lykterammer, reflektor, blinklysglass, frontplate og fanger/plast/spoiler..

håper jeg får 10.000 ++ :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!! NEI!! NEI!! NEEEEEEEEIIIIIIII!!!!!!!!!

IKKE sett på eurofront!! Bilen din er drittøff med den amerikanske fronten DaButcher, og det gjør jo at den skiller seg ut!! Med eurofront blir den jo lik "alle" de andre...!

hehe..

jeg synest også den er litt "hissig" med usa fronten :)

har fått tips fra en del folk som har delene liggende nå..

hva jeg gjør, spørs på tilgang av strøkne deler til o.k. priser, samt hvor mye takst jeg får.

lav takst, vil si jeg lar volvo fikse opp med nye deler.

høy takst, vil si jeg fikser enten ved hjelp av delebil, eller ved å kjøpe brukte deler.

blir isåfall lakk også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider