Ola Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Mange her er nok klar over dèt, men jeg tok en liten test idag :) Jeg skrev inn url til bildet jeg har som avatar her på forumet på min nokia 7210 i WAP, og fant ut at det funka som fjell :) Bildet kom rett på telefonen, og jeg ble glad og fornøyd :) Tenkte bare å måtte meddele dette i tilfelle det er flere som ikke er klar over at dette går ann ;) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 ahh.. Genialt :D Hadde ikke tenkt på dette.. Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Til dere som da er slike nerder og kan så mye rart.. .. er det jo å anbefale (for de som har Nokia med farge) å kjøpe datakabelen (USB) og mekke ting der.. det er greit det, slipper du å wap'e i det lange og det brede... .. det er nå hva jeg mener da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Eurobate har en mulighet til å laste opp egne bilder. http://www.eurobate.com/ Gå inn på mms uploader.... Så kan du legge inn egne bilder, blir litt tekst på de da..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Teste litt.. Dette bildet skal jeg ha :) Edit: faen, fikk beskjed om at det var ukjent format når jeg prøvde å åpne adressen i tlf (http://www.bilforumet.net/attachment.php?s=&postid=95961) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Det må vel være i .jpg i alle fall. Jeg brukte uploaderen på http://www.talk-talk.com ,den funka som faen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mars 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 talk-talk , eurobate o.l. er jo dårlig egnet grunnet "preview" over bildene.. Jeg lastet ned avataren min jeg :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by Ola talk-talk , eurobate o.l. er jo dårlig egnet grunnet "preview" over bildene.. Jeg lastet ned avataren min jeg :) Bruker alltid mobil-logoer som avatar, henter dem fra lageret mitt på: Loogo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 hallå! kjøpte meg en ericsson t68i igår! kan noen hjelpe meg med å få til slik at jeg får avataren min som logo?? :) er ikke kjent med denne telefonen i det hele tatt, og lite teknisk er jeg..fint om noen kunne/kan hjelpe meg...? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by vwgolf2 hallå! kjøpte meg en ericsson t68i igår! kan noen hjelpe meg med å få til slik at jeg får avataren min som logo?? :) er ikke kjent med denne telefonen i det hele tatt, og lite teknisk er jeg..fint om noen kunne/kan hjelpe meg...? :D Har du wap på abb.? Da kan du bare gå til adressen til bildet med wap browseren, bildet må være 101x80 pixler og ikke større enn 2,7KB, hvis du har IR på datamaskinen din er det bare å sende filen derfra, da kan bildet være ca. 5KB. Loogo Wap Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 takker...får prøve meg litt fram da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 Nå har jeg prøvd å laste ned bilde fra hjemmesida mi, til mobilen min Nokia 7210.. Laster ned med wap(gprs), og får beskjed om at bildet er motatt, og størrelsen på det. Men får ikke opna bilde på mobilen :mad: her er bildet.. home.online.no/~moaspen/nokia.jpg Noen som har peiling? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet April 2, 2003 Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 noen som kan noe om panasonic gd87 fått ny mob og er ikke noe mob nerd... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Skrevet Mai 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2003 test Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2003 skjønner vel ikke slike script den telefonen.. monger seg.. men har du adressen rett til bildet, så går det vel.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg