BurnPr00f Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Kan noen si meg hva som er funksjonen til dem ribbene der? Jeg vet at det er en sånn plast-dings på baksiden, men hva er vitsen? -Kan jeg fjerne den? Tenkte på å ta vekk den og sveise på en plate, nå som mulighetene er åpne, siden bilen skal hellakkeres ettervært. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Luft-uttak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 kan kanskje bli vanskeli å få igjen dørene for det blir overtrykk inni bilen... Og det kommer nok til å bli veldi dårli utluftning...(lukter fort bais i bilen da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 sorry dere gutter... men dette er jo avluftinga til bensintanken/røret... er for at det ikke skal komme så lukt/damp av bensin/drivstoff inni bilen hvis det er lakkasje ol på slanger.. for det er jo en avlufte-slange koblet til påfyllingsrøret som går ned i hjulbrønnn.. bilr fort bensindamp inni bilen ettersom dette er bare på STV/245 Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 sorry dere gutter... men dette er jo avluftinga til bensintanken/røret... er for at det ikke skal komme så lukt/damp av bensin/drivstoff inni bilen hvis det er lakkasje ol på slanger.. for det er jo en avlufte-slange koblet til påfyllingsrøret som går ned i hjulbrønnn.. bilr fort bensindamp inni bilen ettersom dette er bare på STV/245 :pray :pray OK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 kan kanskje bli vanskeli å få igjen dørene for det blir overtrykk inni bilen...Og det kommer nok til å bli veldi dårli utluftning...(lukter fort bais i bilen da) Har kikka litt på detta og jeg tror du har rett... For på 244'en så er det jo sånne lufteriller bak på hattehylla nederst ved vinduet. -Så da beholder jeg den luftinga der jeg.. Takk for svar folkens! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 jeg synest det er fett med de rillene der :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg