MMORE Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Trenger forslag og eks på hvordan bil jeg "skal"(får se hva det blir til) kjøpe (vis gjerne til annonser). Har tenk å bruke studielånet mitt og en god del ekstra på kjøpet, ca 200 000kr. Bilen trenger ikke være fornuftig... Har tenkt litt på Audi s2, Ford(cossie), BMW (helst E30), import?? Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Trenger forslag og eks på hvordan bil jeg "skal"(får se hva det blir til) kjøpe (vis gjerne til annonser). Har tenk å bruke studielånet mitt og en god del ekstra på kjøpet, ca 200 000kr. Bilen trenger ikke være fornuftig... Har tenkt litt på Audi s2, Ford(cossie), BMW (helst E30), import?? Takker! Hva med Volvo 850 T5? Har en til salgs. Ligger på finn.no og her inne+++ Mørke blå i Akershus. Jeg jobber i Oslo og bor en halvtime unna. Bare si ifra hvis du vil ta en titt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Alle de bilene som er nevnt er fornuftige... Hva med en totalt ufornuftig bil, Lotus Super Seven, Caterham, Lotus Elise, Opel Speedster (så en turbo for 350.000)... Opel Speedster med Kompressor til 275. <-- Her Flere Speedstere her Lotus Seven's her Er par Eliser her Bare å leite litt selv det, det er fult mulig å kjøre med de om vinteren og. (Caterham/Seven kan være litt ugunstig der) Dette er sikkelige sportsvogner som virkelig har kjøreglede framfor ett tog av audi s2, volvo og slikt. Ellers så har du jo MX-5, MR2, RX-7, Skyline (fornuftige sportsvogner) og fler å velge i, ryktene sies at man får skilter på R32/R33 GTR og det er jo en ypperlig helårsbil da den har varmeappatrat og... hehe Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Når jeg sa ca 200 000 mente jeg ikke opp mot 350 000. Ikke volvo Ikke cab Ha plass til meg (194cm) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 da er det jo bare å velge å vrake da, mye fint du kan få for 200k, en Bmw E30 M3 f.eks. Eller importere en E36 M3 fra tyskland, jeg er ikke den største fanen av E36, men M3en er fiiiiin ja, og går bra! Bla igjennom noen motor blader med bil til salgs så finner du nok fort ut av hva du kunne tenkt deg(det gjør jeg ihvertfall =) Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Lite fornuftige biler : Holden Monaro og Evolve :D Har 0 ide om dem kommer inn under din priskategori men gud så gromme biler :D Monaro VRX kommer på rundt 1,2 mill men GTO`en er sikkert mye billigere. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg