Gå til innhold

blå supra i RE

Ranger emnet

kjakan_mm

Anbefalte innlegg

ja.. I RE faktisk, av alle steder=p (15min fra tbg)

så denne på en liten gårsvei langt i H*****E i Re.

om jeg husker rett var den lyseblå (begynner å bli noen uker siden nå, husker ikke helt)

noen som vet hvem denne er sin?

syntes det er spesiellt når jeg ser slike biler på gårsveier i RE liksom..:P

Det var vel ikke supraen til Marjus du så??? http://www.nasty-racing.com

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.. I RE faktisk, av alle steder=p (15min fra tbg)

så denne på en liten gårsvei langt i H*****E i Re.

om jeg husker rett var den lyseblå (begynner å bli noen uker siden nå, husker ikke helt)

noen som vet hvem denne er sin?

syntes det er spesiellt når jeg ser slike biler på gårsveier i RE liksom..:P

den var å råna hardt i Horten i dag.....rå bil, men hørte ikke no turbo....

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Det er nok denne du så, den er fra Tønsberg, ganske rart å se den en gang i mellom ja, helrå bil!

Bilder

kh_bl__supra.jpg

nei, det er ikke samme bil. den jeg så i horten hadde targa tak, andre felger å en annen front (trur jeg)...mener å huske den hadde no hvite dekaler å.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kanskje ikke den DU så men kan fortsatt være den trådstarter så ;) Har forresten kommet en sort tt supra til Nøtterøy utenfor Tønsberg nå, rimelig original...

den sorte kjørte forbi skolen (teie) på fredag......fin ja:)

"81 Volvo 242 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en på gardemoen i helga...en blå en med targatak og ellrs ganske standar(bortsett fra snadder under panseret og bøtteseter og mer interior da :rolleyes: ) Andreas Vaa fikk blant annet prøvesitte i den ;) *misunnelig*

Han som eier deb blå supraen bor i tønsberg og ja det er targa tak på tok den inn fra USA ifjor. Det er en kompis av meg. Og han har en stor singel turbo.

2006 toyota yaris

1994 toyota supra tt eurospec

1986 bluebird 1,8 T Coupe(under bygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 2 svarte på Nøtterøy en svart nokså orginal som en gammel fyr på 50 kjører og en svart med prøveskilter som det står med japanauto.no merket på siden (trur ikke han er ute å prøvekjører) og den blå i tønsberg og en till inne i landet et sted. De er liksom ikke et sjeldent syn lenger.

Korrekt, ikke gamlingen men han andre har a vært ute å prøvekjørt den, skilter kommer rimelig snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Nå er det 2 svarte på Nøtterøy en svart nokså orginal som en gammel fyr på 50 kjører og en svart med prøveskilter som det står med japanauto.no merket på siden (trur ikke han er ute å prøvekjører) og den blå i tønsberg og en till inne i landet et sted. De er liksom ikke et sjeldent syn lenger.

Den på prøveskilter er Espen sin, han med stylet Mx3.. Skilter er på vei, bare masse kluss med biltilsynet.. men skal visst være i orden nå.. bilen er senket og går på 18".. kommer styling og no greier på den..!

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider