volvo240gl_turbo Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 nei, det er ikke samme bil. den jeg så i horten hadde targa tak, andre felger å en annen front (trur jeg)...mener å huske den hadde no hvite dekaler å. Den du så var den litt sånn lilla blå å med stygge orginale supra felger. å vass potte bak hvis det så er den mulig fra bærum kjører volvo jeg å har en 245 87 model gl med turbo har ikke fått inn noen bilder ennå må få egen pc først. bare låner innimellom hvis du vil se bilder så send meg privat melding med mobil nummer så kan du heller få mms bilde. Siter 1995 modell Insane 200SX S14 Har Fått en liten front skade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Den på bidet har visst bra nok med effekt etter hva jeg har hørt. 6-700 gamp lr no.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Den på bidet har visst bra nok med effekt etter hva jeg har hørt. 6-700 gamp lr no.. Ja han sier så =) Enda mer på racefuel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg