Gå til innhold

Angående stenging av tråd.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

det er jo selvfølgelig ikke lovlig å turbokonvertere en motor, eller sette på større felger sånn at rulleomkretsen blir utover de 5% lovlige, eller fjerne katalysatoren på bilen sin osv osv osv...

ALT dette finner dere tråder om her på forumet...

Og så skal det plutselig ikke være lov å legge ut en bil relatert film på media forumet??

Kanskje de ferske "overflinke" moderatorene her snart skal lære seg å bruke tid på å stenge tråder hvor det faktisk bare er drittsnakk og usaklige tråder...

istedet for tråder hvor folk ber om hjelp til å laste ned en (bilrelatert) film.

Synes det er greit å få vekk ting som har med warez o.l. å gjøre. Om det er gratis på andre kanaler så ehar det liten relevans. Det er spesifikke regler ang mediadelen og den burde ikke være så vanskelig å følge? Ang tråder med drittsnakk o.l. så trykk på denne rapportknappen da. Jeg gjør det om jeg føler noe er krenkende, usaklig osv. Gjør det samme om poster som du er missfornmøyd med.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ang den posten som blei stengt, det var vel ikke hverken link til epsidoen eller noe som helst slikt? Det var en som hadde sett den og lurte på om flere hadde gjort det.
..... Grunnen til at jeg slettet innlegg og sperret tråden var rett og slett fordi 11 av 12 innlegg gikk på hvordan man skulle få lastet ned klippet og ingen hadde noen kommentarer til klippet (som slik jeg forsto det var trådstarters intensjon). ......

Hyggelig du faktisk klarer å lese det første svaret mitt på hvorfor tråden ble stengt før du kommenterer saken. Jeg slettet 11 innlegg som innholdt link til torrentsider og/eller direkte link til en torrent med den aktuelle episoden før jeg sendte tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider