Gå til innhold

kjøp av vectra...

Ranger emnet

pos

Anbefalte innlegg

Er dette En vectra B?

Sjekk foringer i bakstillingen (dunkelyder når du kjører over dumper), kneppelyder i ratter (når du svinger) Hør om de har byttet tomgangsregulator (mange av bilene jager på tomgang, ny regulator/tomgangsmotor koster 2500 ++ og hjullagre bak(mine var utslitt på 160' km ) til en 2.0 koster de 2500 stk .

Dette har jeg ihvertfall hatt problemer med på min Vectra B

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se etter rust rundt innfesting av fjære bak på den det er vanelig at det ruster hull der... sjekk bremse skiver bak for rust, da klossene bruker å ruste fast på den. Sjekk foringer på bærebru,drivknuter og sjekk etter svetting på tanstang, den er vanelig at går på disse bilene å koster over7000 nyoverhalt.

Som du skriver ser det jo ut til at det er en 8v motor siden du ikke nevner noe annet å da er det ikke noe problemer dem den. 16v. er det noen ting du burde sjekke..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror ikke vectra b kom ut før året etter..

Rett meg vist eg tar heilt feil :D

Tror Vectra B kom seint på året i 95. Ifølge alle modelloversiker ihvertfall.. Og haynes-manualen...

Men, det var Vectra A i salg også det året, så det var derfor jeg spurte om det var en B :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider