Andy` Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Tenkte å bestille disse lyktene til min Audi A4: http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?products_id=1374 Noen som har erfaring med dem? Eventuelt andre plasser jeg burde bestille fra som er billigere/bedre? Edit: Fant disse FK Frontlyktene til 3490,-. Så da blir vel spørsmålet om jeg burde gå for disse eller dem fra Maxam Tuning? http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=76&products_id=1377 Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 hvorfor putte noe på en audi som bare ser pent ut på en BMW? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Smak og behag Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 hvorfor putte noe på en audi som bare ser pent ut på en BMW? Hvorfor ikke? Hva med å la fyren gjøre som han vil? Jeg vil gjerne ha angeleyes på min vw forresten :D Det kommer sikkert noen fornuftige svar her etter hvert. Etter det jeg vet om maxam så tror jeg de har grei pris og leveringstid. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Ja må da være noen som har litt erfaring med disse lyktene? yodude Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Blir sikkert bra det. Heller angeleyes enn M3 speil :) Hvis en skal touche dette med BMW effekter på andre bilmerker. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Uff ja. Nå begynner jeg å bli lei av å se M speila på andre bilmerker en BMW. :drive2 Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Vet dette er litt off topic. men siden du har bilde av noen med mørk bakgrunn og noen med chrome så har jeg bare lyst å si min mening om det.. Kjøp med mørk bakgrunn om du skal ha.. synes det er penere enn chrome.. men hver sin lyst.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Fant disse FK Frontlyktene til 3490,-. Så da blir vel spørsmålet om jeg burde gå for disse eller dem fra Maxam Tuning? Kan bare si dette om maxam: Knallbra service, litt lang leveringstid, men ikke altfor dyrt. bestilte selv lykter, og er knallfornøyd med maxam. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg