DynaCore Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hei. Lyktene mine stikker litt opp av panseret, så det blir ikke helt slakt. Noen som vet åssen jeg kan få justert lyktene, slik at de går litt lengre ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Det skal være en justerings-sak på siden av lykta. Under panseret. Prøv den. Svart vri-ting :) hehe...lyktejusterer heter det for fan :hammer Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Er en sort ting, med en rød vri-knapp på.. Er det den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Thats it! Du kan skru den begge veier sant? Venstre er for opp og høyre er for ned eller nå sånt! Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Kan skrues begge veier ja.. Stemmer det. Skal gå ut å prøve jeg, så kommer jeg tilbake med update:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg