raz Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hallo, jeg har tengt å kjøpe meg en høytaler pakke til min golf 2,Kan noen hjelpe meg med å finne en bra høytaler pakke til under 2000?? (DIskanter å høytalere) Har to 12* Subb Audison SRx 3 Forsterkr Boss RDS-313OMP3 Spiller Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Kan noen hjelpe meg med å finne en bra høytaler pakke til under 2000? Hvis du skriver litt om hvordan bil dette skal i og hva denne "pakken" skal inneholde, så er det litt lettere å hjelpe deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Ordna det nå=) Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hva med den nye Focal 165V1.Det er ett 6.5" komponensett.Pris 1990.- Sjekk http://www.iceaudio.no Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg