Gå til innhold

Sado modertorer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Må dere slutte å være så forbaska sadoer bondage.gif når det gjelder sletting av tråder. Jeg hadde lagt inn en tråd i

Off Topic (13 Som leser)

Alt snakk om bil, mc, kjøretøy, motor og rekvisita som ikke passer inn under de andre forumene kan postes her..

om en båt som hadde kjørt langt inn i skauen. Temaet sier off-topic, og sitter det ikke en forbaska motor i en båt?

Greit det er et bilforum, men de fleste som svarte på innlegget virket fornøyde med innholdet i tråden, og syntes det var interessant.

Skjerpings!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar over hva det innebærer å være moderator?

Er selv moderator på ett aktivt forum og har funnet ut hvor mye jobb det er.

Uansett hva man modererer, er det noen som er missfornøyd med hva som blir gjort. Jeg er sikker på at moderatoren hadde en god grunn til å slette den.

Problemet er at hvis man ser mellom fingrene på slike poster, er det stor sjanse for at det hoper seg opp med lignende topicer fordi brukerene ser at det ikke er så strengt.

Ikke klag på moderatorene, de jobber her på forumet gratis på fritiden sin og fortjener all ære for det. :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiller ingen rolle om man gjør det gratis og det ene med det andre.. enkelte er VEL overivrig på sletting.. den tråden med båten var det da absolutt ikke noe galt med, det er tross alt et motorisert fartøy...

med mindre det var en av moderatorene som hadde kjørt båten i fylla, og ville fjerne bevis? :P

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere slutte å være så forbaska sadoer bondage.gif når det gjelder sletting av tråder. Jeg hadde lagt inn en tråd i

Off Topic (13 Som leser)

Alt snakk om bil, mc, kjøretøy, motor og rekvisita som ikke passer inn under de andre forumene kan postes her..

om en båt som hadde kjørt langt inn i skauen. Temaet sier off-topic, og sitter det ikke en forbaska motor i en båt?

Greit det er et bilforum, men de fleste som svarte på innlegget virket fornøyde med innholdet i tråden, og syntes det var interessant.

Skjerpings!!!!!

Tråden din ble faktisk rapportert inn til oss som upassende. Da er det vår jobb og vurdere din tråd. Det er ikke du som avgjør hvor passende en tråd er.

Det er motor i fly også, uten at det nødvendigvis skal postes tråder om flyulykker. ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med mindre det var en av moderatorene som hadde kjørt båten i fylla, og ville fjerne bevis? :P

Damnit ... Åssen kunne du skjønne det? :p

Til trådstarter: Grunnen til at jeg slettet denne var at jeg ikke helt så relevansen med hele innlegget. Jeg kan ikke helt se hva dette har med BILforumet.net å gjøre, ei heller hva poenget med tråden var? Ønsker man å lese artige tråder/innlegg så finnes det masse forum for akkurat dette cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes den tråden ikke hadde noenting på ett bilforum å gjøre. Jeg bruker endel tid her inne rett og slett på grunn av at dette forumet omhandler bil. Trenger jeg annen info så går jeg på andre forumer. Kjeder jeg meg så går jeg heller på Big-boys.com eller lignende sider. Eller gjør husarbeid osv ...

Var forresten jeg som trykka på rapporterknappen. Gidder ikke måtte lese meg igjennom innlegg som ikke omhandler bil når jeg først er her inne og sjekker. Ha en god dag videre ;)

Dere som er registrerte her inne har forresten godtatt reglementet og trenger ikke syte vist dere bryter det.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... hvorfor tar dere ikke ett tak i Mediaforumet feks? der er det jo MYE som ikke har en dritt med bil å gjøre.... har MC forumet her noe med BIL å gjøre? ikke faen.... å for guds skyld... OFF TOPIC! åssen går det an f.eks å poste i off topic (det som ikke passer andre steder i forumet) når Forumet strekker seg over alle bilmerker, bilsport osv? ikke mye off topic igjen der...

Sorry... jeg er moderator selv men seriøst... begynner å bli smålei.

At dere gidder! Trodde som trådstarter sier at en motorbåt har noe med motor å gjøre?

Med ALL respekt til de som startet bilforumet osv. Det er ett sabla godt forum men enkelte ganger er enkelte av dere like rare som politikerne i dette landet!

Vi har også i vårt forum hatt enkelte moderatorer som er helt gestapo... istedenfor å gå etter reglementet slik det står skrevet så tolker de greiene på sin egen måte... De blir fjernet fort.

Skal begynne å gå igjennom hele forumet og rapportere ALT som ikke har noe med bil å gjøre... spesiellt båt tråder :D :hammer

Skulle faktisk hatt en option her inne som inneholdt "raportering/klage på autoritære aksjoner" slik at "sjefen over alle sjefer" her inne fikk visshet om at en eller annen mod. har oppført seg ubegrunnelig på en eller annen måte.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... hvorfor tar dere ikke ett tak i Mediaforumet feks? der er det jo MYE som ikke har en dritt med bil å gjøre.... har MC forumet her noe med BIL å gjøre? ikke faen.... å for guds skyld... OFF TOPIC! åssen går det an f.eks å poste i off topic (det som ikke passer andre steder i forumet) når Forumet strekker seg over alle bilmerker, bilsport osv? ikke mye off topic igjen der...

Sorry... jeg er moderator selv men seriøst... begynner å bli smålei.

At dere gidder! Trodde som trådstarter sier at en motorbåt har noe med motor å gjøre?

Med ALL respekt til de som startet bilforumet osv. Det er ett sabla godt forum men enkelte ganger er enkelte av dere like rare som politikerne i dette landet!

Vi har også i vårt forum hatt enkelte moderatorer som er helt gestapo... istedenfor å gå etter reglementet slik det står skrevet så tolker de greiene på sin egen måte... De blir fjernet fort.

Skal begynne å gå igjennom hele forumet og rapportere ALT som ikke har noe med bil å gjøre... spesiellt båt tråder :D :hammer

Skulle faktisk hatt en option her inne som inneholdt "raportering/klage på autoritære aksjoner" slik at "sjefen over alle sjefer" her inne fikk visshet om at en eller annen mod. har oppført seg ubegrunnelig på en eller annen måte.

Ser du denne knappen her : report.gif ?? Trykk på den der du selv ser innlegg som du mener er upassende. Enkelt og greit. Har du forresten lest forumsreglementet?

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "henger" her inne fordi jeg vil lese om bil. Var derfor jeg trodde det het bilforumet for. Skal ikke mye til for å forstå at media er mediarelatert ang bil og off-topic er en kategori for diskusjoner som ikke passer i andre underkategorier av forumet.

Jeg vil ikke lese om båter, fisker, katter, pc`er, stuebord, raketter og spesielt IKKE foppball!!!! Det at så mange har en trang for å diskutere "alt" mulig kan ikke jeg gjøre noe med men hold det borte fra ett bilforum. Og dette med topicer?? Sliter folk med å finne på slike? F.eks en som kallest for "idioter ?" er jo helt bak mål. En topic synes jeg skal være informativt i forhold til det tråden skal handle om og en topic gir grunnlaget for en videre diskusjon i resten av treaden. DERFOR er jeg en flittig! bruker av den lille røde trekanten ...

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN hva faen ser du som ikke motor relatert i det at en motorbåt har kjørt inn i skauen? Ser jo massevis av sånne tråder hver dag hvor en eller annen har gjort noe utrolig dumt som enkelte av oss faktisk synes er morsomt å lese om..

Og det er i off topic.... altså ikke direkte bilrelatert... få det inn i skallen.

Hva mener du det står i forklaringen på hva offtopic er?

Hvor mange MC topicer har du rapportert da?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN hva faen ser du som ikke motor relatert i det at en motorbåt har kjørt inn i skauen? Ser jo massevis av sånne tråder hver dag hvor en eller annen har gjort noe utrolig dumt som enkelte av oss faktisk synes er morsomt å lese om..

Motor er ikke automatisk det samme som bil. Bilmotor ja ... flymotor nei ... Du ser flere tråder en meg virker det som .. er forskjell på bilrelatert og allment relatert ...

"Camry Turbo"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det betyr?

vi har hatt båt faktisk som det var en BMW bilmotor i... konvertert til å gå i båt... så båtmotor er ikke nødvendigvis en båtmotor hellothere

Men akk...

MC forumet er fortsatt tilstedeværende i BILFORUMET så det må jo plage deg litt i det minste?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår