Gå til innhold

FSR Drift Day - Mandag 5. september kl. 1600

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser nå på mulighetene for å arrangere ett treff til før sesongen er over, men det avhenger litt av interessen fra dere. Det hadde vært kult med et rent driftingtreff til, men det spørs om jeg tør ta sjansen. Blir nok i så fall et kombinert drift/grip treff. Skal se litt på det ;)

Mvh

Fredrik

Jeg kommer i alle fall garantert, og betaler GJERNE 100 kr for det var så utrolig verdt det. fra nå av er treffene til fsr døpt som "gatebil - killer" for meg.

Og volcom og kenneth :wave

så litt på volcom i pitten når han nettop hadde kommet inn, da var det rett ut av bilen og bytte dekk med en gang. det er morro.

Til alle dere som ikke var der KOM neste gang. definitivt ett av de beste treffa jeg har vært på i år.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne det blitt bedre ? Egentlig ikke....

Masse action. masse dekk og masse kjentfolk....:)

Jeg sitter og setter isammen en film nå som kommer snart...

(Noen som har serverplass ?)

Mvh En fornøyd Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne det blitt bedre ? Egentlig ikke....

Masse action. masse dekk og masse kjentfolk....:)

Jeg sitter og setter isammen en film nå som kommer snart...

(Noen som har serverplass ?)

Mvh En fornøyd Ottesen

Kjørte du? kom litt sent, men så ut som bakdekka dine var ganske slitte ;)

Venter spent på film

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har så mye med det å gjøre men det at FSR må/skal refundere penger for folk som ikke får kjørt av diverse grunner må da være helt unødvendig?...

Hvis bilen bryter sammen eller lignende er det vel ikke arrangørs feil?

Jeg har vært og kjørt på 2 treff og på det siste fikk jeg kjørt 3 runder før problemer tvang meg å bryte. Jeg hadde ikke under noen omstendigheter tenkt å kreve arrangør for de pengene jeg måtte betale for å få kjøre den dagen.

Var jo mitt eget ansvar at bilen ikke holdt..

Sier ikke at f.eks han med girkassen krever penger tilbake men det er jo tydeligvis endel som gjør det..

Så til neste gang, IKKE gi tilbake penger såfremt det ikke er arrangørs feil at noen ikke får kjøre..

Det er jo nemlig et sjansespill å arrangere et sånt treff og da syns jeg de som gidder å gjøre det skal ha litt igjen for arbeidet.

Takk for støtten. Er kanskje litt for snill, men kjenner jo alle gutta, så det er ikke så enkelt å si nei alltid... Men men, har lært til neste gang ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå på mulighetene for å arrangere ett treff til før sesongen er over, men det avhenger litt av interessen fra dere. Det hadde vært kult med et rent driftingtreff til, men det spørs om jeg tør ta sjansen. Blir nok i så fall et kombinert drift/grip treff. Skal se litt på det ;)

Mvh

Fredrik

Kommer og betaler for å se på en gang til jeg.

Hadde nesten trodd at det skulle være flust av cossier og 240'r på mandag jeg... Ville vel trodd/håpet at det kom fler biler, men folk blir kanskje litt "skremt" av drift-day tittelen? hva vet jeg?

men, om du skal kjøre drift/grip, forsøk å få litt kortere ventetid mellom heatene enn 200sx-klubben gjorde?

Uff, blei mye klaging der.. er seint. Essensen skulle være : Kult treff, arranger fler :D

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men, om du skal kjøre drift/grip, forsøk å få litt kortere ventetid mellom heatene enn 200sx-klubben gjorde?

Ingen fare. Kjørte kombinert treff tidligere i år, og da hadde vi bare to køer i pitlane. Én for grip, og én for drift. Flagget gripgutta når driftekøen var full, kjørte til ingen hadde dekk igjen (10-15 min :D) og fortsatte med grip. Fungerte fint ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare. Kjørte kombinert treff tidligere i år, og da hadde vi bare to køer i pitlane. Én for grip, og én for drift. Flagget gripgutta når driftekøen var full, kjørte til ingen hadde dekk igjen (10-15 min :D) og fortsatte med grip. Fungerte fint ;)

Good shit :)

Hvilken bil kjørte du nå på mandag forresten? Ikke den hvite 200'en du dro av med sist?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drift Addict bilutleie A/S stod for utleie av et stk 200 SX. FSR så så mollefunken ut der han stod i depot når alle andre var ute og lekte i sandkassa..

Hehe, tar du ekstra for forsikring slik som alle andre bilutleiere eller ;)

Du som har den hvite med rød dekor og powerzone på sida?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film? Få opp, få opp!! :popcorn

Jeg har noen problemer med at lyden kommer for sent på filmen...jeg må få fikset det før jeg legger den ut :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider