Gå til innhold

FSR Drift Day - Mandag 5. september kl. 1600

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

utrolig bra treff :D tror 200sx gutta fikk brukt opp litt dekk :D

slenger ut noen bilder :DBilder FSR driftday!

Er passordbeskyttet...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt treff.. må kjøpe ny plastik da, men men.. fikk brukt 22 dekk..

:pray Du satsa iallefall hardt!! Var det egentlig noe plastikk igjen?

Satt på med Hallon ett par runder

Det var sinnsykt artig, ennå litt småbugs med bilen, men var ett helt sinnsykt kickyodude :eddie

Leone: Bilen din er bare syyyk, for en lyd!

Takk for ett flott treff Fsr

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en bil, og for en lyd :pray :pray :pray :pray :pray

Heheh, Ja skulle bare ønske at gutta på Rudskogen Motorsenter mente

det samme... det er mer å hente ut av bilen både i effekt og kjøre stil!

Jeg og triggerhappy sto og gliiiiiiiiiiiiiiiiiiste bredt av bilen din MrLeone! RESPECT!

Kunne nok hatt enda høyere fart ut av stor svingen, men dekkene ga etter

og ville mer rett frem enn rundt svingen..

Hadde nærmere 130 miles eller nærmere 208 km/h når jeg bremset etter lang sletta... Kan nok hente litt til med noe høyere fart ut av stor svingen og litt senere bremsing. Men er fornøyd...

Mer show kommer neste sesong da jeg har gjort om wastegaten og endel andre mods.. :bump

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er minimalt med plastikk igjen.. et sideskjørt som er helt..

må satse litt for å lære. prøve å få på ny styling før gatebil da.

Hvem bil er din a? Den blå SX'n med vanligvis ganske mye styling? :)

Fikk desverre ikke vært der.

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens. Takk for en flott dag på Rudskogen. Selv om oppmøtet ikke var overveldene, så synes jeg treffet var veldig vellykket. Mye bra kjøring, og ikke minst imponerende satsing fra alle som møtte opp. Også været da! Snakk om flott sensommerdag!

Så tusen takk til alle som møtte opp!

Til alle som kommenterte prisen på forhånd så vil jeg bare informere om at det kom 13 betalende biler, noe som ikke dekket stort mer enn drøyt halvparten av baneleien! Hadde det ikke vært for publikum så hadde det ikke engang gått rundt. Hadde det regnet så hadde jeg antakelig måttet selge driftebilen min for å dekke kostnadene ved å arrangere dette treffet. Heldigvis slapp jeg det. Jeg har til og med penger igjen til å betale telefonregningen min (jippi!).

Dog har jeg et sleivspark til en deltakerene: Har man råd til å kjøre en sølvfarget Porsche Cayenne, så har man også råd til å stoppe og betale en hundrings i porten, ikke bare gi gass når Maiken viftet med billettblokka :fire:

Til de som betalte uten å mukke, så håper jeg dere er fornøyd med varen dere fikk. Når Daniel fikk kjørt opp 22 dekk, så sier jo det litt om hvor mye kjøring deltakerene fikk for pengene sine. Vi hadde ingen avkjøringer som krevde tauing, og det var aldri kø i pitlane. Kan det bli bedre? :D

Ser nå på mulighetene for å arrangere ett treff til før sesongen er over, men det avhenger litt av interessen fra dere. Det hadde vært kult med et rent driftingtreff til, men det spørs om jeg tør ta sjansen. Blir nok i så fall et kombinert drift/grip treff. Skal se litt på det ;)

Mvh

Fredrik

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poffs: hehe ja, kom ikke en hel runde engang før jeg sprengte girkassa mi. så det var 700kr i dass :P Stikker til sverige og henter meg m90 denne uken vel, lå en 98mod til salgs der iaf. :)

Hadde du huket tak i meg så skulle du fått igjen de pengene, MrLucky. Du har herved fri adgang på mitt neste treff ;)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har så mye med det å gjøre men det at FSR må/skal refundere penger for folk som ikke får kjørt av diverse grunner må da være helt unødvendig?...

Hvis bilen bryter sammen eller lignende er det vel ikke arrangørs feil?

Jeg har vært og kjørt på 2 treff og på det siste fikk jeg kjørt 3 runder før problemer tvang meg å bryte. Jeg hadde ikke under noen omstendigheter tenkt å kreve arrangør for de pengene jeg måtte betale for å få kjøre den dagen.

Var jo mitt eget ansvar at bilen ikke holdt..

Sier ikke at f.eks han med girkassen krever penger tilbake men det er jo tydeligvis endel som gjør det..

Så til neste gang, IKKE gi tilbake penger såfremt det ikke er arrangørs feil at noen ikke får kjøre..

Det er jo nemlig et sjansespill å arrangere et sånt treff og da syns jeg de som gidder å gjøre det skal ha litt igjen for arbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende treff, sporty av Fredrik å arrangere treff som dette her! Har utrolig mye å si for utvikling av sporten i Norge.

driftday0535bh.jpg

Takk for dette bildet Ekkoj, jeg sitter jo midt på B-stolpen jo!, har ikke tenkt på det før :), må få meg vinge på bilen tror jeg, mangler fortsatt stuket liksom. hehe. Vinge lager også undertrykk bak bilen som "holder" igjen røyk rett bak bilen, kanskje det blir litt mere røyk da.

Monster Evo'n var grom, hadde jeg sett at du lå bak meg før, så hadde jeg ikke vingla nedover strekka ut av langsvingen, fikk bare ikke med meg at du kom ut bak meg mens jeg prøvde å holde sladden gjennom langsvingen. Tok raskt innpå ja! :).

Vi har en del tape fra treffet, så vi skal prøve å snekre sammen en film, fikk litt av de fleste tror jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider