Gå til innhold

FSR Drift Day - Mandag 5. september kl. 1600

Ranger emnet

Shakotan

Anbefalte innlegg

Kjørte du? kom litt sent, men så ut som bakdekka dine var ganske slitte ;)

Venter spent på film

Nei, kjørte ikke nå....

Hjula er litt slitt ja, jeg skal legge om til gateslicks nå, og da lar jeg jo ikke det være noe gummi på de gamle dekka som blir kastet vettu :D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det er snakk om grip, så kommer jeg i alle fall og kjører. Hvis ikke blir det tilskuer :) Jeg prøvde meg på drift sistgang jeg kjørte, og det gikk dårlig.. (med mindre noen hoster opp noen 5x120 med ET35 til meg da:) hellothere

Synd jeg ikke kunne vært der pga jobb, hadde gledet meg til å dra. Sånn ble det ikke.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå på mulighetene for å arrangere ett treff til før sesongen er over, men det avhenger litt av interessen fra dere. Det hadde vært kult med et rent driftingtreff til, men det spørs om jeg tør ta sjansen. Blir nok i så fall et kombinert drift/grip treff. Skal se litt på det ;)

Mvh

Fredrik

Heisann. Rakk desverre ikke å bli ferdig til mandag. Tørte ikke komme heller da jeg hadde vondt i magen forrige treff jeg ikke fikk kjørt på. Men nå er i allefall blien klar i løpet av maks 2 dager så visst det blir et neste treff melder jeg min interesse for det.

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du huket tak i meg så skulle du fått igjen de pengene, MrLucky. Du har herved fri adgang på mitt neste treff ;)

Hehe vel.. Gikk som det gikk.. Fikk røyklagt s-svinga før jeg tok kassa i slaktern da.. Fri adgang tar jeg gjerne imot cheers

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apros treff og drifting (ja, jeg veit dette er offtopic, men jeg gadd ikke lage en ny tråd) Noen som vet hvor bilen på bildet under har blitt av i år? Har ikke sett den på noen treff?

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3929&viewkey=

Dette blide ble tatt på Gatebil på Våler i år. På lørdag for å være nøyaktig. Den var også med på breisladden på gatebil rudskogen i sommer. Er bilde av den i Gatebil magazin nr 2. Den med rustrøyken bak :) Ble mye gatebil i en post dette :D

- BMW 525i

- BMW 745i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blide ble tatt på Gatebil på Våler i år. På lørdag for å være nøyaktig. Den var også med på breisladden på gatebil rudskogen i sommer. Er bilde av den i Gatebil magazin nr 2. Den med rustrøyken bak :) Ble mye gatebil i en post dette :D
Uff, dårlig research av meg, trodde dette var fra ifjor jeg....Holder meg litt unna gatebil serru, mye folk, det er fali' det ;)

Men, takk for info ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dårlig research av meg, trodde dette var fra ifjor jeg....Holder meg litt unna gatebil serru, mye folk, det er fali' det ;)

Men, takk for info ;)

Er god plass på Våler da, så der er det greit å ta en tur. Men man tar jo aldri med seg nok klær dit da :) Fikk ikke med meg så mye av breisladden i sommer, men synes dette var det beste på lenge. Men det var vel kanskje nok OT :)

Hilsen Trond

- BMW 525i

- BMW 745i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apros treff og drifting (ja, jeg veit dette er offtopic, men jeg gadd ikke lage en ny tråd) Noen som vet hvor bilen på bildet under har blitt av i år? Har ikke sett den på noen treff?

Det er bilen til Sølve fra Wheelie, (Heimegut her på forumet) han holder til i Trondheim så det er kanskje litt pes å turen ned for et ettermiddagstreff.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3929&viewkey=

Det er Heimegut ja! Han er travelt opptatt med å dra land og strand rundt for å drifte;) Har vært nedover i Europa å kjørt en del der! Har også kjøpt seg en ny GROM bil!;) Wait and see!

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider