ekdal Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 kjedet meg litt så jeg moddet litt på en primera. samme type bil jeg har. resultatet ble noe shabby men det får få. org: mod: går jeg til oslo eller? :P Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 jeg ser at u har modda, mn skjønner ikke hvorfor... :P:P neida... blurry her og der.. men dn var kul den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Likte bodykittet, men lakken og skvettlappene drar ned i minus. Stå på. :-) Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 noen som har en ide om hvordan jeg får fiksa lakken? filter eller noe? skvettlappene kan fjernes :P Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 ble vel litt bedre? eller kanskje ikke Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 ups.. enda mere blurry:P men stå på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Blury er tingen:P stygge tingen Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg