Gå til innhold

Hva er en Volvo AT motor verd?

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

jeg lurte på hva en at-motor er verd... komplett sådann, trur det er en b21at el b23at/b230at, vet ikke km el noe slikt.. så en komplett motor ligge hos en kunde på jobben:P

den manglet turboen, men ellers var alt der av eksosanlegg, rør, girkasse, ledning, starter, dynamo, oljekjøler ++ (dvs komplett uten turboen) og hva koster en turbo til en slik motor, hvilken? *er ikke inne på trubomotorer.. enda*;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står vanligvis t3 turbo på de motorene,men uten turbo er ikke motoren verdt mange kronene.. en brukt t3 turbo i god stand ligger på ca 2lapper,kanskje litt mer også..

jeg solgte en b21at for ikke så lenge siden som stod i en 242 jeg kjøpte,solgte motoren for 5000,men det var da komplett motor som stod i bil som starter og går,samt det var med en ganske stor intercooler,bensintrykks regulator og dump ventil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med karn som skulle selge motoren.... å han sa det var en b23at å han hadde kjørt motoren i benk og den hadde 213.8 HK...

han sa at han ville ha 5000 førr motoren, men snaket med en kompis å han sa at jeg fikk sikkert motoren for 2500-3000,- btw motoren hadde intercooler og turboaggregat likevell;)

men men får se hva det blit til... vil aller helst ha en b230ft elno;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med karn som skulle selge motoren.... å han sa det var en b23at å han hadde kjørt motoren i benk og den hadde 213.8 HK...

han sa at han ville ha 5000 førr motoren, men snaket med en kompis å han sa at jeg fikk sikkert motoren for 2500-3000,- btw motoren hadde intercooler og turboaggregat likevell;)

men men får se hva det blit til... vil aller helst ha en b230ft elno;)

man må jo uansett begynne et sted da ;)

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider