FrowLiner Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Tok noen bilder mens jeg var i USA med foreldrene og var på en av de vanlige treffene som holdes hver lørdag ettermiddag. Tok med kameraet og tenkte jeg skulle dele med meg noen av bildene fra lørdagen. Gi gjerne ris/ros, bare husk bildene er kraftig(3400x2400 -> 800x600) reduserte, så det kan være litt forvirring på bildene. Nyt som jeg gjorde! FrowLiner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Å mye fine biler/bilder. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Bra bilder Jon :) USA er et alt for bra land med tanke på biler! *Misunnelig* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hva er greie med den dødsbillige universale takluka på den ellers feite hot-rod'n der??! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrowLiner Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Takker for all respons. Godt med litt gode kommentarer iblant. Jo det var mye sikling som foregikk på den turen gitt, så mye pent å kjøpe at en blir blakk på bare minutter. "Soltaket" var vel det han manglet og ville ha i men i mangel av noe mer kreativitet satt i det han hadde i garagen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg