Gå til innhold

Mc kurdah (OFF TOPIC)

Ranger emnet


bing

Anbefalte innlegg

Originally posted by LupoB0Y

Bra rim.. "rundt omkring i by`n, og så endte vi opp i Lyn(?), skal si det var et godt syn, å se på henne hun var så fyyyn"

 

lol

 

Fyy faen før ei jente jeg har, mitt hjerte er den eneste tingen hun tar, hun er så fin og lekker som bare det, hvis du holder deg på avstand, ikke rør, men se.. fyy faen før ei jente jeg har...

 

lol

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

FAEN TA jævla dritt internett! Alt jeg hadde skrevet ble borte!

 

Men men HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

 

lollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollollol

 

 

HVEM FAEN ER DU TROR DU ER.

DU KOMMER ALENE VI ER TI!

 

Yeeah yeeeeeeeeeeah this goes out to bla bla bla....

No streeeeeeeees I told you dont fuck with us but you diiiiiiid

So I'ma go out and brake it out too you in Norwegian her i goo:

 

Sa jeg ikke til deg ikke mess med meg, ikke la meg komme dit og banke deg, for jeg og ozzzzzzzon (min lille bror) er sterkere enn du aner og galere enn du tror...........

 

Hehe Gutta er Konge MC's ikke sant! lollollollol

 

 

Vi_MÅÅÅÅ_ha meg av denne gruppa, de er garantert på inn!

 

Var de på Idol eller??

 

:D :D

 

Ikkeeeee ikkeeeeeeeeee ikkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ikkeeeeeeeeee - heeeeeeeeeeeeeeeeee?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg fikk ikke gutta fra trosterud med i Winampen så jeg hørte på den nå og jeg lo så godt og jeg måtte gå av stolen og sette meg ned på gulvet!

 

Hehe hør på samstemmingen eller hva det heter.... "vi er gutta fra tro-tros-trost-teru-uuuuu"

 

OOOOHWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE'

 

Legg merke til han sier klokka sju i bakgrunnen 02:18 ut i sangen

:D

 

Digger gutta allerede...... når får vi flere sanger??

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

 

For dems del så håper jeg på aldri, for vår gode humors del, så håper jeg på snart :D

 

Jeg bare må ha mer jeg, dette er jo så bra at jeg holder på å dø hver gang jeg hører sangene dems. Har fått mange folk til å laste ned sangene og de har sendt de videre også videre +++++++ så jeg tror det er en del folk som har de sanga der og ler godt nå:D

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMPORTANT!

DO NOT DISS MR MC KURDAH

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OlleellO

IMPORTANT!

DO NOT DISS MR MC KURDAH

 

Han karemn heter egentlig Emek... Går i klassen hans. Han er en seriøs gutt på Handelsgym og har gjort dette på kødd. Noen utfordra han til å lage en sang... Det ble fire og man kanke si de er uten humor!!!

 

lollollollol

 

Handelsgym meg i rævva! Den mannen der kan da ikke være mer en 14 år, lille søstra til en kamerat av meg kjenner hu kelly dama eller hva hu het som han synger i en av sangene "kelly's a biiiii-iiich" og hu kelly på trosterud er 14 år så om han er en seriøs kar som går på handes gym så burde han vell ikke "rappe" dritt om fjortisser? Og om de gutta der fremdeles er i stemmeskifte når de går på gymnasium så er det noe alvorlig galt!

 

Dette er bare det jeg har hørt og tror da, kan godt hende at det du sier stemmer, men jeg kjøpern ikke ass.....

 

EDIT: Kom til å tenke på noe, det er jo lillebroren til Bing som starta denne tråden så kanskje mr. Bing kan fortell oss hvor gammal han er?

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

 

lollollollol

 

Handelsgym meg i rævva! Den mannen der kan da ikke være mer en 14 år, lille søstra til en kamerat av meg kjenner hu kelly dama eller hva hu het som han synger i en av sangene "kelly's a biiiii-iiich" og hu kelly på trosterud er 14 år så om han er en seriøs kar som går på handes gym så burde han vell ikke "rappe" dritt om fjortisser? Og om de gutta der fremdeles er i stemmeskifte når de går på gymnasium så er det noe alvorlig galt!

 

Dette er bare det jeg har hørt og tror da, kan godt hende at det du sier stemmer, men jeg kjøpern ikke ass.....

 

Stemmer nok. Han er litt pinglete og lys i stemmen... Han er kanskje ikke SERIØS men han lagde dette på kødd og er ikke wolLA ELLER NO. Lo noe sinnsykt når jeg så denne tråden!

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OlleellO

IMPORTANT!

DO NOT DISS MR MC KURDAH

 

Han karemn heter egentlig Emek... Går i klassen hans. Han er en seriøs gutt på Handelsgym og har gjort dette på kødd. Noen utfordra han til å lage en sang... Det ble fire og man kanke si de er uten humor!!!

 

Nei sorry ass, nå har jeg tenkt litt mer over denne posten her og jeg er redd jeg må inn med flagget........

bullshit

 

Jeg har mer tro på at du er Mr. MC Kurdah, eller en av kameratene dine og at Emek er broren din som kaller seg for bing eller noe sånn.

 

Men Bing! Det hadde vært fint og fått oppklaring i dette.....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår