2FAST4U Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 dette må være noe av det værste møkka jeg har hørt på lenge!!! det var jo så tragisk at det ble hysterisk morsomt.. HAHAH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mars 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2003 dæven.. det var "pen" musikk.. :yak: :yak: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 lol lol Mc Kurdah er jo bare konge... Holdt på å dette av stolen allerede på den første sangen.. Burde nesten sende disse låtene til Tommy T så han kan spille dem på National Rap show på P3 :D Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Jeg må bumpe opp denne tråden så de nye brukerne på forumet får med seg moroa :D:D:D . Dette er musikk som rett og slett er for bra til å gå glipp av! lollollollollollollol Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Det der var jo kjempefin musikk som rørte meg langt inn i sjela.Endelig har noen klart å lage,tekster man forelsker seg i,dette var lyrikk med mening på sitt beste.Til og med bedre en Bjørn Eidsvåg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 ja, ikkesant... sjekk p2p programmer etter 'Fusion of styles' .. samma rangen, et par stasjoner østover på t-banen.. :P Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raffe Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Helt genialt tragisk musikk ;) ;) ;) ;) Siter 1997 Primera GT - KN filter - 17" Felger Lyktespoilere ------------- 02 Scania 164 - 580 - Jobbbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 jeg har faktisk ikke ord som kan beskrive hvor tragisk denne gutten er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 haha, er dem ikke søte? kan vel TRO jeg lo når jeg hørte dette på min playlist etter å ha rota i lille brors mp3, ble ikke mindre morro når jeg for noen uker siden nå så at disse gutta var HER å dreiv å "ræppa" inn i en flott microsoft mic.. det som værre var er at det igjen satt en på andre siden og tok det opp med en kasett speller... Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by bing haha, er dem ikke søte? kan vel TRO jeg lo når jeg hørte dette på min playlist etter å ha rota i lille brors mp3, ble ikke mindre morro når jeg for noen uker siden nå så at disse gutta var HER å dreiv å "ræppa" inn i en flott microsoft mic.. det som værre var er at det igjen satt en på andre siden og tok det opp med en kasett speller... da bør du ta ansvar og jule opp broren din så han ikke vanker med slike slyngler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 ....HARDT!!! yodude yodude yodude Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Fy faen! Makan til talentløs drittunge...... Sikkert en liten annenrangs fjortisgutt som vil imponere damene våre! Klarer jo ikke det med dette pisset da. Skulle likt å møte han ansikt til ansikt og si nøyaktig hva jeg mener om sånt søppel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Bra rim.. "rundt omkring i by`n, og så endte vi opp i Lyn(?), skal si det var et godt syn, å se på henne hun var så fyyyn" lol Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 Og hva fan tror du du er? Ikke tru meg til å ta opp mitt gevær, jeg skyter om jeg må, det har jeg gjort før, jeg skyter uten å nøle, tror du ikke jeg tør???!!!:aug: :dude: :dude: Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2003 mon tro om det ikke vanker en oscar for dem i nærmeste framtid?blah blah blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg