spewster Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 "Vi er EKTE Kurdere ifra de Tyrkiske FJELL"... faen så flinke til å lage tekster.... lattisfolk lol lol lol En blanding av wanna be Gay David og fjortiss Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian_23 Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Candyman skrev: "lille søstra til en kamerat av meg kjenner hu kelly dama eller hva hu het " Kelle er en gutt så vennene dine har jo jævlig peiling må jeg si.. For en rotte!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 26, 2003 Rapporter Share Skrevet August 26, 2003 Originally posted by stian_23 Candyman skrev: "lille søstra til en kamerat av meg kjenner hu kelly dama eller hva hu het " Kelle er en gutt så vennene dine har jo jævlig peiling må jeg si.. For en rotte!! DAAAAAAAAAAAANM BOY! Er du down med gang*ne?? Kjenner du de?`Kan du ikke ta noen bilder av de og skrive litt info om de? De er jo helter! Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL MC Kurdah :ssip: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet August 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 du fakker ikke med gutta fra trosterud Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet August 27, 2003 Rapporter Share Skrevet August 27, 2003 hahahaha :roll: :roll: :roll: :roll: "jeg er så keen på å få dem med i min kabriole, å kruse rundt i min beeemveee" hahaha lol lol lol lol lol Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Fy faen Emek, dette var enormt bra:D Og til alle som har sine tanker, gutten kødder desverre, noe det på meg virker som at han gjør stortsett hele tiden..... Og Ole: Seriøs på skolen? Jeg har ikke gått i klassen hans, men at han skal ha vært seriøs i noe neter jeg å tro.... Siter *The Worlds Most Promising Cowboy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Originally posted by Jørg1 Fy faen Emek, dette var enormt bra:D Og til alle som har sine tanker, gutten kødder desverre, noe det på meg virker som at han gjør stortsett hele tiden..... Og Ole: Seriøs på skolen? Jeg har ikke gått i klassen hans, men at han skal ha vært seriøs i noe neter jeg å tro.... Nigga Whaaaaaaaaaat?? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by candyman Nigga Whaaaaaaaaaat?? Hehe, må desverre skuffe deg der... Siter *The Worlds Most Promising Cowboy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by Jørg1 Hehe, må desverre skuffe deg der... jeg skjønnte ikke helt hva du mente`? Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by candyman jeg skjønnte ikke helt hva du mente`? Da prøver vi en gang til: Må skuffe deg, men jeg er nok rimelig langt unna å være niggah, både i etnisk bakgrunn og væremåte(får jeg tro). Siter *The Worlds Most Promising Cowboy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Originally posted by Jørg1 Da prøver vi en gang til: Må skuffe deg, men jeg er nok rimelig langt unna å være niggah, både i etnisk bakgrunn og væremåte(får jeg tro). doh bare gløym det Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet August 30, 2003 Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Emek tha one and only: MCKURDAH vil meddele dere alle at cd'en er under planlegging. Promobilder og smakebiter på albumet kan ventes utover høsten. Hilsen OlleellO på veine av Trosteruds svar på Ali G Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by OlleellO Emek tha one and only: MCKURDAH vil meddele dere alle at cd'en er under planlegging. Promobilder og smakebiter på albumet kan ventes utover høsten. Hilsen OlleellO på veine av Trosteruds svar på Ali G Er DU Mc Kurdah? lol Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Bumper opp denne så nye medlemmer får med seg dette :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg