Gå til innhold

Ang spørreundersøkelsen :)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

PerryZaphire, du har ikke tilgang til å se på denne siden. Dette kan ha en av flere årsaker:

Din bruker konto har ikke de nødvendige tilganger for å se på denne siden. Prøver du å editere en annen brukers innlegg, komme inn på administrasjonsfunksjoner eller ett annet privligert område?

`Dersom du prøver å poste ett innlegg, kan administratorene ha stengt kontoen din, eller du har ikke aktivert den ennå.

Logg ut Hjem

Dette får je gbeskjed om når jeg skal se resultater... er dette restricted på noen måte?

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PerryZaphire, du har ikke tilgang til å se på denne siden. Dette kan ha en av flere årsaker:

Din bruker konto har ikke de nødvendige tilganger for å se på denne siden. Prøver du å editere en annen brukers innlegg, komme inn på administrasjonsfunksjoner eller ett annet privligert område?

`Dersom du prøver å poste ett innlegg, kan administratorene ha stengt kontoen din, eller du har ikke aktivert den ennå.

Logg ut Hjem

Dette får je gbeskjed om når jeg skal se resultater... er dette restricted på noen måte?

Ja, uten at jeg vet direkte hvorfor.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være et "Importør-virus" eller et "Ikke godkjent forhandler-virus" der også, for jeg får heller ikke lest noe...

Synd egentlig.

Vi vil jo alle hjelpe til at Bilforumet skal bli bedre!

Hehe. Tipper dette bare er noe administratorene får sett, fordi heller ikke jeg har tilgang cheers cheers :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med en undersøkelse hvis vi:

#1 - Ikke får delta

#2 - Ikke får vite resultatet

Kanskje den ikke er så viktig allikevel...

Poenget med en undersøkelse, er å forbedre forumet. Jeg skulle tro du får delta på samme måte som oss andre? Resultatet foreligger ikke før undersøkelsen er ferdig.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Dr. S!

Da må du gjøre slik at vi stakkars "Ikke godkjent firma"èr og alle andre kan få delta da!

Løp en tur inn på serveren og se om du har en bugg (ikke tyggisen!) eller en løs ledning.

Noe må jo være galt siden det er en del av oss som ikke får hverken lest eller tatt spørreundersøkelsen.

Personlig får jeg ikke lest ei heller tatt spørreundersøkelsen.

Jeg får heller gå ut i garasjen og bygge bilstereo når jeg ikke får tatt denne spørresaken.

Det er i allefall nytteløst at å sitte her på gjerdet og vente på at dere skal ordne opp i dette.

Kanskje det hadde vært en idè å leid inn en IT-konsulent og rettet opp i dette?

Fortsatt god held kjære bilstereo-fanatikere!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider