Wheelman Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Henta igjen bilen min fra understellsbehandling i går, men det ser ut som om det har skjedd noe med måleren på utvendig tempratur. Den viser -37 grader..!! Mulig dem har spraya tectyl over den... Er det noen som vet hvor den måleren sitter på en E36 318 touring..? Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Den sitter inni den luftekanalen som går til bremsene ved siden av lykta i støtfangeren, mener det er på venstre side. En tyn "pinne" som stikker ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Den viser 37 grader fordi det er maksimal temperatur. Tipper den enten har tatt kvelden eller falt av. Den sitter festet i luftekanalene til bremsene dine i frontfangeren. Koster ikke mye hos BMW for en ny. Når den nye er montert, kan det faktisk ta 1 times tid før den viser korrekt temperatur igjen. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Får man disse med hele ledninga og alt da? ledninga mi er røket helt nede i pluggen. så er ikke lett å lappe sammen heller. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Får man disse med hele ledninga og alt da? ledninga mi er røket helt nede i pluggen. så er ikke lett å lappe sammen heller. Min røk, så jeg måtte skjøte med kabelsko :) :) Bare si du skal ha hannpluggen også, og litt ledning :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg