Gå til innhold

Bilen min i benk, senere i dag :)

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Korti skal du på naf'en i fyllingsdalen? På dagen likom? klokkeslett.....

Kan eg jo alltids ta stikke hode rett innom...Jobber rett attmed...:D

Klippet fra et innlegg tidligere av DaButcher: Får time hos naf 24 August, klokken 15:00.

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har forstått det sånn at naf tar litt vel hardt i når de kjører biler i benk.. problemet då kan vel bli at du får noen ekstra, uærlige hester, og bilen dermed ikkje blir godkjent for de måler den til 240 hester..

har hørt om bestemte folk som har oppsett for 220 hester som har fått målt bilen til nærmere 300 hos naf..

om det stemmer 100% vet eg ikkje, men det hadde bare manglet, liksom :P

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har forstått det sånn at naf tar litt vel hardt i når de kjører biler i benk.. problemet då kan vel bli at du får noen ekstra, uærlige hester, og bilen dermed ikkje blir godkjent for de måler den til 240 hester..

har hørt om bestemte folk som har oppsett for 220 hester som har fått målt bilen til nærmere 300 hos naf..

om det stemmer 100% vet eg ikkje, men det hadde bare manglet, liksom :P

vis dem som måler bilen ikke gjør målinga korrekt så kan man få en god del mer hester enn det mann skal ha der...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Norspeed 19.september. Kan jeg bare glemme det da? :fire:

ja..

de visste godt at jeg hadde time på biltilsynet, så jeg synest de kunen ringt rundt til alle kunder som hadde avtaler og fått dem til å kommet til "hastetimer" på kveldstid..

nå taper de jo fremtidig handel med de som nå mister sine timer.

jeg har ikke noe planer om å gjøre handel med de i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
Norspeed er oppe og går igjen. Bilen min har vært der 2 ganger siste måned. No problem.

ok..

jeg har ikke tatt effektmålingenda :p

vet ikke om jeg skal gidde å rirnge norspeed igjen.

han burde ringt meg forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider