KinG^KaoZ Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Kjøpte meg et par ting der på webshopen. Det var på SØNDAG og jeg skulle få beskjed om når varene var sendt. Har fremdeles ikke hørt noe. Så sendte jeg en mail på tirsdag om det var en grunn til dette. Fremdeles ikke noe svar. Føler jeg allerede har tapt 2000kr her. På nettbanken min står det ingenting om hvor pengene gikk. Så om de har rota vekk bestillingen på en eller annen måte så har jeg tapt nå eller? Tenkte jeg skulle spare de 150kronene for oppkrav for en gangs skyld. Bestillte fra avdeling Bergen. Noen som vet om de har sommerferie eller noe slikt? Burde jo få beskjed om dette damndamn Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 somregel så sender de det neste dag. jeg fikk pakken 2 dager etter bestilling.. men det vra fra trondheim da, vet ikke noe om bergen Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Ikke alle som er like kjappe til å lese mail, jeg ville tatt en tlf til de Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 har bestilt en del fra bergen å har en følelse av at dem ikke er så flinke til å svare på mail, så ta å ring dem! viss ikke du har fått d du sku ha så kan d vere at dem ikke har d på lager, dem pleier vertfall sende mail når pakken er sendt.... men bare ring du! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Jeg fikk varen på 1,5 dag når jeg bestilte fra Bergen. Jeg tror du skal ringe dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Jeg fikk varen på 1,5 dag når jeg bestilte fra Bergen. Jeg tror du skal ringe dem. Julius! Hvorfor bestilte du fra Bergen når du bor der? birthday Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Lenge siden jeg har kjøpt noe der, men mener at leveringstiden var "helt vanlig". Mail derimot har jeg aldri fått fra de, ser ikke ut som om de gidder å svare... Er i alle tilfeller best å ringe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet August 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Sendte mail til kundeservice saken isteden for å sende til bergen. Fikk svar med en gang! Der skulle de ringe til bergen å få dem til å svare meg. Problemet var på min side fordi jeg hadde ikke mobilen med meg når de ringte, menmen. De har iallefall nret mitt og bestillingen da så jeg antar at alt er iorden :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg