Mr.X Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Skal få inn noen eksemplarer av filmen The Fast And The Furious 2 dvd'er til uka, noen er til salgs for ca 250kr hvis noen er interessert så si ifra...;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Kremt ! ja skal ha en... Om kvalitet osv er bra da... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Du mener 2fast 2furious? Er den ferdig da? Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by HiiP Kremt ! ja skal ha en... Om kvalitet osv er bra da... Filmen kommer fra usa som sone 1 film og er orginal.. Får også tak i det meste av andre filmer, foreks. ringense herre 2,nyeste James bond+++++ Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by bmwpower.no Du mener 2fast 2furious? Er den ferdig da? vet ikke helt hva den heter men det er oppfølgeren til The Fast And The Furious .... å etter det jeg har fått beskje om så er den nå og få tak i på dvd.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Jeg sier som HiiP (Hop).. .. hvis kvaliteten er vanlig DVD tar jeg en jeg.. bare å sende eller bestille eller hva f du gjør.. .. og bare det ikke tar meg et par mnder da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Slik kan det gikk når du ser på film med fete biler :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Bare synd release dato er 06 juni i Usa da.... :rolleyes: http://film.fropsy.com/sider/index.asp?side=kinousakommer Og kommer alltid på DvD før det.... her er når James Bond kommer: http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=110856 Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by borabora Bare synd release dato er 06 juni i Usa da.... :rolleyes: http://film.fropsy.com/sider/index.asp?side=kinousakommer Og kommer alltid på DvD før det.... her er når James Bond kommer: http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=110856 Snak om uflaks at æ sitter med ringenes herre to tårn og die anoter day her nu dah...:D :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by Mr.X Snak om uflaks at æ sitter med ringenes herre to tårn og die anoter day her nu dah...:D :D :D Ja. ;) Men poenget er at de er pirat kopier. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Hvordan er så kvaliteten på disse pira... hva jeg mener er selvsagt hvordan kvaliteten på disse flotte originalfilmene dine er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 er det den typen som er filmet med videokamera i kinosalen eller :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Det er vel en slags for for pirat kopiering disse filmene, skal se på dem vi fikk i dag så skal jeg bedøme kvaliteten. Har fått nu inn .. Jhonny english Jackass Friday 3 Ghost Ship Gangs of nev york Made in manhattan Undercover brother Resident evil Ringenes herre to tårn Die another day Det er filmene som kom og kommer noen flere på mandag, da kommer 2fast 2 Furious. får inn 30 stk.. alle som har send pm vil få svar når filmen kommer.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 bare en masse gamle filmer jo... Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Jackass fikk jeg for 2 eller 3 uken siden, oxo 8 mile... Samme med Friday next after. Residen Evil er vel vært ute en stund... Alle er ute på Sone 1. Får vel Red Dragon i løpet av et par dager oxo. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg