Gå til innhold

fast and the Furious 2 dvd

Ranger emnet

Mr.X

Anbefalte innlegg

Jeg er oxo meget interessert i en etterfølger av The Fast & The Furious... om kvaliteten ikke er screener, isåfall en GOD screener kan gå an.

Og jeg som trodde de ville ringe å spørre om å låne golfen min til et par scener...

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dvd filmen Die another day i går og det skal være samme kvalitet og den var bra.

Filmene er med mulighet for forskjellig teksting og har bonus matreale på filmen..

Det eneste som var og utsette på filmen var at det kom opp "Only for avards" på tekst av og til..

;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Mr.X

Skal få inn noen eksemplarer av filmen The Fast And The Furious 2 dvd'er til uka, noen er til salgs for ca 250kr hvis noen er interessert så si ifra...;)

Må ha det bare må ha det??

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.X

Snak om uflaks at æ sitter med ringenes herre to tårn og die anoter day her nu dah...:D :D :D

Begge disse to filmene har lenge vært ute på nettet iform av rippede DVD kopier lenge, men det betyr ikke akkurat at de er "lovlige" for den del. Kvaliteten på filmen er omtrent ekte DVD kvalitet da de er rippet fra DVDer som blir sendt til bl.a. medlemmer av Oscar juryen.

Kvaliteten på filmene som ligger på nettet varierer sinnsykt, fra dårlige screenere (filmet med videokamera i kinosalen) til som nevnt DVD ripper med omtrent DVD kvalitet. Men uansett er det like ulovlig, og det å selge det hadde ihvertfall aldri jeg turt!! Ikke uten grunn at f.eks. http://digitallageret.com/ er lagt ned;)

Men folk gjør selvsagt som de vil, så får de selv bestemme om det er verdt sjangsen å prøve å selge piratkopiene....

BTW: Jeg laster selv ned filmer/musikk uten moralske betenkligheter, og kommer garrantert til å gjøre det samme med 2 Fast And 2 Furrious, men selger dem ikke videre:D

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM boksen er full!!! Jeg tar en kopijeg og!har ønsket meg den filmen siden jeg hørte de skulle lage den!så en slik sjanse må jeg jo bare benytte meg av!!!!! Bare send på en PM det,eller skriv ut her så kan jeg sende en PM!!!

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selge warez er latterlig.

tviler veldig sterkt på at 2fast 2 furious er lekket ut enda.

Regner med at sharereactor.com ville lagt den ut tvært.

Mine filmer ligger her:

http://inflames.kicks-ass.net/pub/diverse/divxliste.txt

Alle er i virkelig bra kvalitet, ellers hadde jeg ikke orka å spare på dem. Nyeste nederst.

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg kjøpt Catch me if you can her om dagen, den var helt ok kvalitet på, men manglet litt tekst og var litt feiltekstet innimellom, også kom det opp noe om at filmen ikke var ment for public eller noe, men det var helt normalt god bildekvalitet på den, hvis 2 Fast 2 Furious er like om hjørnet i samme kvalitet så er det jo en selvfølge at da må den kjøpes inn.

Disse filmene som vi fikk mulighet for å kjøpe kostet 100 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider