dr.enos.pork Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Snakket nettopp med en som leverer alle sone 1 filmene mine. 2fast 2furious er ikke utgitt enda. Jeg får dem ca 14dager før release i usa. 175kr pr stk. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Jeg er oxo meget interessert i en etterfølger av The Fast & The Furious... om kvaliteten ikke er screener, isåfall en GOD screener kan gå an. Og jeg som trodde de ville ringe å spørre om å låne golfen min til et par scener... Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Så dvd filmen Die another day i går og det skal være samme kvalitet og den var bra. Filmene er med mulighet for forskjellig teksting og har bonus matreale på filmen.. Det eneste som var og utsette på filmen var at det kom opp "Only for avards" på tekst av og til.. ;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Fy faen så lame det er å selge warez da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 jeg hadde betalt max 50 spenn for den filmen. Ligger på nettet og en tom dvd-r plate koster ikke mer enn rundt 20,-. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by Mr.X Skal få inn noen eksemplarer av filmen The Fast And The Furious 2 dvd'er til uka, noen er til salgs for ca 250kr hvis noen er interessert så si ifra...;) Må ha det bare må ha det?? Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by Mr.X Snak om uflaks at æ sitter med ringenes herre to tårn og die anoter day her nu dah...:D :D :D Begge disse to filmene har lenge vært ute på nettet iform av rippede DVD kopier lenge, men det betyr ikke akkurat at de er "lovlige" for den del. Kvaliteten på filmen er omtrent ekte DVD kvalitet da de er rippet fra DVDer som blir sendt til bl.a. medlemmer av Oscar juryen. Kvaliteten på filmene som ligger på nettet varierer sinnsykt, fra dårlige screenere (filmet med videokamera i kinosalen) til som nevnt DVD ripper med omtrent DVD kvalitet. Men uansett er det like ulovlig, og det å selge det hadde ihvertfall aldri jeg turt!! Ikke uten grunn at f.eks. http://digitallageret.com/ er lagt ned;) Men folk gjør selvsagt som de vil, så får de selv bestemme om det er verdt sjangsen å prøve å selge piratkopiene.... BTW: Jeg laster selv ned filmer/musikk uten moralske betenkligheter, og kommer garrantert til å gjøre det samme med 2 Fast And 2 Furrious, men selger dem ikke videre:D Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Får beskjed om at PM boksen din er full. Når du får inn F&F2 så er det bare og si ifra. Jeg kjøper en! :D Møter deg med penger i hånda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 PM boksen er full!!! Jeg tar en kopijeg og!har ønsket meg den filmen siden jeg hørte de skulle lage den!så en slik sjanse må jeg jo bare benytte meg av!!!!! Bare send på en PM det,eller skriv ut her så kan jeg sende en PM!!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 kom ikke med sist pakke men skal gi beskje når den kommer når den kommer.. Åmå bare skjekke kvaliteten på den, fikk deardevel og den var ikke så bra kvalitet på..:( Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 selge warez er latterlig. tviler veldig sterkt på at 2fast 2 furious er lekket ut enda. Regner med at sharereactor.com ville lagt den ut tvært. Mine filmer ligger her: http://inflames.kicks-ass.net/pub/diverse/divxliste.txt Alle er i virkelig bra kvalitet, ellers hadde jeg ikke orka å spare på dem. Nyeste nederst. Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 hørt på makan, jeg tror nok ikke denna slepper ut før.. tjaaa.. midt sommern.. tror de som vil kan holde godt på denne ja.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Blir det ikke noen film på meg da? Har så lyst til å se den!!! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 En kamerat av meg kjøpt Catch me if you can her om dagen, den var helt ok kvalitet på, men manglet litt tekst og var litt feiltekstet innimellom, også kom det opp noe om at filmen ikke var ment for public eller noe, men det var helt normalt god bildekvalitet på den, hvis 2 Fast 2 Furious er like om hjørnet i samme kvalitet så er det jo en selvfølge at da må den kjøpes inn. Disse filmene som vi fikk mulighet for å kjøpe kostet 100 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg