Gå til innhold

Heftige stasjonsvogner

Ranger emnet


Mirus

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dodgern SER rå ut ja .. men problemet er at den eier ikke kjøreegenskaper..

 

Hva er vitsen med kjøreegenskaper når man har det råeste utseende man finner på en stasjonsvogn per dagsdato (serieproduserte biler), en v8er med det dobbelte av kreftene riskokerene har og trekk i riktig ende med AWD som et valg for de som trenger det?

 

Kjøreegenskaper kan man forresten få til på enhver bil om man vil, ikke det at man trenger det når man har en bil som Magnum - en mannebil.

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med kjøreegenskaper når man har det råeste utseende man finner på en stasjonsvogn per dagsdato (serieproduserte biler), en v8er med det dobbelte av kreftene riskokerene har og trekk i riktig ende med AWD som et valg for de som trenger det?

 

Kjøreegenskaper kan man forresten få til på enhver bil om man vil, ikke det at man trenger det når man har en bil som Magnum - en mannebil.

så forklar hvorfor den blir frakjørt av en japse med 2liter da? :P

(nye amerikanske biler er all show (og bare på utsiden) and no go..)

faktumet er .. den er så stor at den er max upraktisk i europeiske byer..

den fallerfrahverandre før den kommer til en sving (utenom snut utgaven.. der er understllet laget av AMG)

den blir frakjørt av en riskoker og interiøret er fylt av så mye billigplast at koreanere føles ut som de er tatt rett av samlebåndet til rollsern..

 

er en grunn til at amerikaneren i dag sliter økonomisk.. og chrysler delen (dvs amerikanske delen) av DCX er den delen som taper mest penger..

 

hjelper lite at 50cent reklamere for den når folk setter seg i den.. spyr og går rett å kjøper seg en Lexus eller infiniti (åå nei .. riskokere)

(er faktisk det de gjør også..)

vet du hvorfor bilsalget av amerikanske merker har økt i usa nå.. fordi de har stupt så lavt til å kutte prisene på bilene sine til hva de ansatte må betale..

dvs de går med store underskudd på nybilsalg.. i håp om at kundene skal komme tilbake å kjøpe ny noen år senere.. men hva gjør kondene? joda .. de selger de noen måneder etterpå å kjøper japansk..

ikke engang amerikanere vil ha amerikansk....

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Audi-fan må jeg slå ett slag for stasjonsvognene til Audi med litt ekstra krutt. Det startet med RS2:

 

36d.jpg

rs2a05.jpg

 

Audi's femsylindra 2.2 liter som er bygd på en S2 motor men har fått innsug fra Porsche og større turbo blandt annet. 315 hester. Også bremsene er fra Porsche.

Kom KUN som stasjonsvogn.

 

 

Audi RS4:

2.7 Biturbo V6'er som er skremt opp til 380 hester. I den aller nyeste er det vell en V8'er med mere gamp.

 

7012a42a.jpgfbf046af.jpg5b5f581d.jpg

 

Denne modellen kom vell også bare som stasjonsvogn?

 

Også var det alternativer til RS6 du var ute etter, men måtte ha med litt bilder av den også:

 

4.2 Liter biturbo 450 hester.

 

rs602_09_800.jpg

05-f3q-f.jpg

 

 

Her har du ett bilde av alle tre:

http://www.dieselstation.com/wallpapers/Audi-RS6/Audi-RS6-010.jpg

 

Er så vakkert at man nesten kan ta til tårene :) (Er nok ikke helt nøytral her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så forklar hvorfor den blir frakjørt av en japse med 2liter da? :P

(nye amerikanske biler er all show (og bare på utsiden) and no go..)

faktumet er .. den er så stor at den er max upraktisk i europeiske byer..

den fallerfrahverandre før den kommer til en sving (utenom snut utgaven.. der er understllet laget av AMG)

den blir frakjørt av en riskoker og interiøret er fylt av så mye billigplast at koreanere føles ut som de er tatt rett av samlebåndet til rollsern..

 

http://www.allpar.com/cars/lx/srt8-magnum.html

Magnumen gjør:

0-100 på lave 5sek

 

Nissan Stagea RS Four (http://www.imports101.com.au/reviews.php?id=18)

Gjør den på 6.5sek

 

Toyota Caldina GT4

http://www.super-cars.de/singlecar/157/1015.html

Tror neppe den kommer i nærheten av 5sek.

 

Den andre toyotaen fant jeg ikke noe ganske fort så jeg dreit i den, den var forresten grisestygg...

 

Vet dette er akselerasjonstester, og at i en slalombane så vil sikkert disse være raskere. Men det bryr jeg meg ikke om =)

Den vanlige mann i gata, kjører sjeldent slalom, og det er første man ut av lyskrysset eller den som klarer å kjøre forbi hverandre på motorveien som er sjef.

Corvette 4 ever

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde valgt Magnum'en av de som er poste her, ELLER... Subaru Impreza'en, har sansen for de, å boxer motor er rått da :p

 

men... det derre "japse bil henger bedre i svingene" preike er barre tull...

ORIGINALT! så er japsene like gode, muligens litt bedre da :p

hvis en da ikke kjøper den dyreste av det dyre og får bedre understell...

 

å mye har med sjoføren å si også.. Volvo 740 Turbo med senking og stivere understell skal være sprekere enn en original Volvo 240 Stasjonsvogn.. alikevel kjører jeg ifra...

Amerikanske folk kan ikke kjøre, men japser kan, det eksisterer faktisk svinger i Japan :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår