nilsgeorg Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Noen her som vet hvordan det er å få bilen lakkert etter hærværk? Nå er det noen som har laget to store stygge riper langs hele høyresiden på bilen min, å jeg vet hvem det er som har gjort det. Saken kommer til å bli politianmeldt, å jeg har full kasko å ansvars forsikring på bilen. Bilen er aldri lakkert, så det er standard lakk fra 94, så jeg regner med at hele bilen må omlakkeres. Noen som har vært borti lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Har du spesiell herværks forsikring? Tror ikke jeg har noe forsikring som dekker herværk selv om jeg har full kasko? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Mars 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by HiiP Har du spesiell herværks forsikring? Tror ikke jeg har noe forsikring som dekker herværk selv om jeg har full kasko? Er ikke helt sikker på dette selv.. har nettopp snakket med politiet, å de sa kun at jeg måtte få tørket bilen å få tatt noen bilder ar ripene. Ellers så sa de at jeg måtte komme innom senere å skrive en formell anmeldelse. Det eneste politiet ville vite ang. forsikringen var om jeg hadde kasko på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Det er vel bare å skyte gjerningsmennene og selge indre organer for å finansiere skaden. Tror eg hadde drept hvis eg hadde funne riper i bilen min og eg hadde funne gjerningsmennene. Har en 89 mod uten en eneste ripe, og må du lakke opp en del av bilen her, kan du selv tenke deg forskjellen.:mad: Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by HiiP Har du spesiell herværks forsikring? Tror ikke jeg har noe forsikring som dekker herværk selv om jeg har full kasko? Du har nok det men går under skadeverk. ;) Kasko skal dekke det, iallfall aldri hørt at det ikke gjør det. Men spørs om de dekker hellakkering, tror det bare blir høyresiden....... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiX Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 NiX = nilsgeorg2002 Har nå fått takstet skaden, å det koster kr 8000,- for høyre forntskjerm, overdelen av høyre fordør, overdelen av høyre bakdør og hele høyre bakskjerm. De ville ikke hellakkere bilen.. da måtte jeg mest trolig ut med et mellomlegg på ca kr 10000.:mad: Siter - 94 Vectra GT 16v 160 hk (TIL SALGS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MJ_Speed Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 forhør deg litt rundt med folk som gjør slikt privat.... kan ofte få en hellakkering da til ca 10000-15000 kan kreve kontantoppgjør av forsikringsselskap men får da litt redusert utbetaling.... men kan likevel vise seg som det beste alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg