Toyota Forever Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Vurderer å sette inn halvbur i c coupe`en min før den går i lakken... Noken som veit kor eg får kjøpt bur, viktig at eg får det godkjent og. Blir vel forbudt å ha folk i baksetet, uansett om det er plass til folk der?? Mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 http://www.pedersens-racing.no selger halvbur... enten .no/ .com/ .net De har til kadett c... Skrudd bur. Hvilken motor er det i bilen? Eller skal i? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Fulgte med 2.2i meg 240 gtrag kasse. Bilen har litt karoseriarbeid igjen (sveising/pussing) Tengte eg skulle lakkere innvendig, så montere alt før eg sender den på verksted for utvendig lakkering... Noken som veit ka som må til for å få Recaro stoler fra manta/ascona til å passe..? Så trenger eg såklart 1600 understell, noken som har?? Har 2.2i bremser framme:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Du må nok engasjere deg litt og lete en stund for å finne 1.6 understell. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Har en 1600 bakaksel liggende, men bor kanskje litt for langt unna:) Legg ut noen bilder av bilen davel. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota Forever Skrevet August 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Har en 1600 bakaksel liggende, men bor kanskje litt for langt unna:) Legg ut noen bilder av bilen davel. Bilder kommer, er til sjøss nå... Du skal vel ikkje til bergen på ein helgetur da cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Godagen Thomas, meg som var oppe med arvid å hente diesel asconaen.. Ja det blir forbudt med folk i baksete med bur i bilen. Og recaro stoler fra ascona/manta bruker du bare understellet fra samme bil så passer det bolt on i kadetten. Arvid sa han skulle opp på tirsdag? da er jeg med ihvertfall :D Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agecosworth Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Fulgte med 2.2i meg 240 gtrag kasse. Bilen har litt karoseriarbeid igjen (sveising/pussing) Tengte eg skulle lakkere innvendig, så montere alt før eg sender den på verksted for utvendig lakkering... Noken som veit ka som må til for å få Recaro stoler fra manta/ascona til å passe..? Så trenger eg såklart 1600 understell, noken som har?? Har 2.2i bremser framme:-) Jeg har 2 stykker: En orginal 1600 aksel,og en 1600 aksel med difffsperre og skivebremser Siter åge.K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg