tplassen Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Hvem av dere skal dit?? drar oppover dit med prosjektet mitt, hadde vært gøy å hilst på SAAB folket her inne også!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Jeg hadde tenkt meg opp en tur.. Når og hvor hadde du tenkt å kjøre? Skulle ha laga til ei kolonne... :) Jeg starter sikkert fra tynset en gang på fredagskvelden. Runar Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Tynset ja...får ikke møtt deg før oppå dovrefjell eller nærmere tr.heim jeg da:P kommer an på hvor du kjører over til E6 henn:D Er ikke sikker på tida vi reiser enda..får se når det nærmer seg litt mer:) Kolonne?? vet du om flere da?? eller blir det en 2bil lang kolonne tro??:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Må prøve å få med noen fler fra STCN. Må lufte forslaget på forumet der! Blir sikkert med noen fler herfra også! E6 ja.. er ikke sikker på hvor RV3 munner ut i E6, for jeg kjører der kanskje en gang annenhvert skuddår :) Runar Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 hehe, vel, du kan kjøre ut enten ved hjerkinn (dovrefjell) eller så kan du kjøre ut på E6 (husker ikke helt hva det heter der) ikke så altfor langt unna tr.heim...beste veien for deg er det siste valget:) men den veien med best kvalitet blir fra Hjerkinn og oppover;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabcab33 Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Går ei kolonne fra Speedparts kl 10 på fredag Ligger under Landstreff på STCN-forumet... Siter -89 Saab 900 Turbo cab. Airflow -94 Saab 9000 CD "AERO" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg