"Rabbit" Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hiehei! Er det både street meet ved vallhall og treff på skedsmo til lørdag? Må jo ta en tur i min 3`er.. men greit å vite om det blir noe på ihvertfall et av stedene da=) hehe.. si fra de som vet noe om dette da=) Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Hiehei! Er det både street meet ved vallhall og treff på skedsmo til lørdag? Må jo ta en tur i min 3`er.. men greit å vite om det blir noe på ihvertfall et av stedene da=) hehe.. si fra de som vet noe om dette da=) Sirkus Merano holder til på Skedsmo 20. august, så det blir streetmeet ved Vallhall i Oslo førstkommende lørdag i stedet. Om det blir 'pre-meet' på sirkusplassen for dere Golf'ere vet jo ikke jeg da :D Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hvem er det som kommer? Kunne egentlig hatt et Golf meet også, men hvordan er oppmøte på sånt..? Kunne være en idé og tatt med oss forgjengere av Golf'erne og de nye.. :pray Men bare en tanke... Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Anyone...? hellothere Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hvem er det som kommer? Kunne egentlig hatt et Golf meet også, men hvordan er oppmøte på sånt..? Kunne være en idé og tatt med oss forgjengere av Golf'erne og de nye.. :pray Men bare en tanke... Var fett på de to golf-meeta vi hadde. Hyggelig, og bra oppmøte den andre gangen. Var flest toergolfer, men.. Dere treer-bitches uteble jo 100%. :p Jeje. Bør planlegges litt før, da. Er ikke alle som sitter å leser her hele dagen. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Fett! :) II'er gjengen sitter ikke på rompa ser jeg..hehe.. Må få no årnings vi også...men det var nettopp det da.. ahahahhaha Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Fett! :) II'er gjengen sitter ikke på rompa ser jeg..hehe.. Må få no årnings vi også...men det var nettopp det da.. ahahahhaha Husk at dette var et "Golf-meet", altså ikke Golf 2-meet. Alle med Golf 2 kan komme. Alle andre kan vel også komme, så lenge de kommer i VAG, og ikke stiller seg i rekka. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Blir det noe i morgen? vil komme, men kommer ann på tiden. og jeg vet ikke hvor det er. håper noen svarer raskt!? Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 På tide å ta opp denne igje nda det blir action i kveld. Det er visst venta maneg biler og mange folk,så detet tror jeg blir bra. Håper været holder seg unna, noe det gjorde i går Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Syns jeg alle golf gutta skal komme. Maroc kan ikke bli stående som eneste golf guttten vel? Syns dere skal komme å backup Maroc!!! :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hvem kommer og prater litt dritt idag da? :) Hehe.. En ting er hvertfall sikkert, Nissan folka er faen meg flinke til å organisere ass, de har et pre-meet i skrivende stund og ankommer Skedsmohallen i en kolonne.. hellothere Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Virker som det er bare jeg og Maroc som setter standard på StreetMeet's, hehe... cheers Var et par andre III'ere der også, men er de på forumet mon tro? Så også gamle bilen til kenth på forumet, den rosa VR6'en, søt liten skapning den, hehe..:) Seriøst gutta, må få ordna noe før vinteren virkelig slår til! Sammen med II'er gutta..de kan organisere, så kan vi bare komme.. hellothere Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Virker som det er bare jeg og Maroc som setter standard på StreetMeet's, hehe... cheers Var et par andre III'ere der også, men er de på forumet mon tro? Så også gamle bilen til kenth på forumet, den rosa VR6'en, søt liten skapning den, hehe..:) Seriøst gutta, må få ordna noe før vinteren virkelig slår til! Sammen med II'er gutta..de kan organisere, så kan vi bare komme.. hellothere Ja d må vi... Hadde ikke muligheten i går jg... Viktige penger å bruke opp på jobbens regning... Men vi må da få fiksa noe skikkelig med alle tre'ere da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 tarre i haga'n min a, så slipper jeg å dra så fakkings langt.. Finner aldri frem te steder ass, jeg er heeelt på tur på tur!:) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Check this out... Yes, da er det duket opp for et Golf-meet til, muligens den siste før vinteren kommer og mange av oss som parkerer pent inn til våren? :( Noen av dere som tar veien bort til Jessheim eller skal på StreetMeet senere på kvelden? m'm Dæven, september er snart over jo.. helpme *frys frys fryse enda mere* Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg